Gå till innehåll

Vilken pokersajt ska jag välja?


musdoktorn

Recommended Posts

Tjena!

 

Tänkte slänga in 500:- på någon site.

Spelar för närvarande på Svenska Spel.

Jag har tidigare spelat på 24hpoker, unibet, expect, rivalpoker och partypoker.

 

Nu skulle jag vilja ha en pokersajt, med hyffsad insättningsbonus, och bra möjlighet att bygga rulle.

 

Jag föredrar helst SnG, men blir ibland lite slask cashgame.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du bara vill trycka in 500 SEK tycker jag du ska fortsätta spela på SS.

 

Jag satte själv in en femhunka där för ett tag sen, och på lägsta CG-nivån där har jag stött på några av de sämsta pokerspelarna under hela min karriär..

 

Mitt tips: fortsätt lira på Svenska Spel istället för att leta ny spelsite!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du söker efter något annorlunda och en site som erbjuder dig något utöver det vanliga så rekommenderar jag Eviltable.com .

 

 

LoL en Site inom ´B2B som har lite specialpromos

 

Jag meade faktiskt något annat än bara promos...de ahr ett specialbord byggt för poker som man kan få spela på om man tar sig till något finalbord..det var iallafall vad som lockade mig dit!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Tänkte slänga in 500:- på någon site.

Spelar för närvarande på Svenska Spel.

Jag har tidigare spelat på 24hpoker, unibet, expect, rivalpoker och partypoker.

 

Nu skulle jag vilja ha en pokersajt, med hyffsad insättningsbonus, och bra möjlighet att bygga rulle.

 

Jag föredrar helst SnG, men blir ibland lite slask cashgame.

 

Tack på förhand!

 

Instämmer med andra att 500kr är lite för liten summa att börja spela med på de flesta ställen.

 

För att maximera ditt framtida bonushorande kan du sätta in 500kr/100$ på Everest Poker.

De har action på både SnG och Cash games större delen av dygnet. Tyvärr består utbudet av spel andas av Holdem; bara NL som SnG men de har FL, PL & NL som CG. Deras bonus kan däremot ta ett tag att klara om du inte spelar mycket CG.

 

Prima har också en del SnG men med för min tycket för snabb blindstruktur. De kan du däremot testa med gratis 10$ genom Dreampoker & PF.nu.

Länk: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=32451&sid=6b598a50b1e459b0324b30b1bea8a2f1

 

PokerStars & Party är bra SnG-sajter men på den bör du ha minst 200$ för att inte betala dig ihjäl i rake. De första vettiga nivåerna är 5+0,50 & 10+1$. Båda sajter erbjuder ett mycket stort urval spel både som SnG & CG.

 

Pokerstars kan jag ändå rekommendera för 50$ insättning pga att de har CG på extremt låga nivåer om det är intressant för dig. De har också bra & billiga MTT nästan dygnet runt.

Tyvärr har Stars ingen insättningbonus om det är viktigt för dig.

 

Om du kan tänka dig att avvara upp till 500$ för en veckas bonushorande är Party ett bra alternativ. Deras bonus är den som är enligt min tycke den lättaste att klara eftersom man ska bara spela ett visst antal händer oavsett limit. Alltså spelar du FL 0.02/0.04$ eller NL100 spelar ingen roll.

Ca 15-30 timmar tar det att klara av bonusen beroende på hur många bord man har öppet.

Dem skänker också bort en bra markerset om man har registrerat genom PF.nu.

Länk: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17196

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima har också en del SnG men med för min tycket för snabb blindstruktur.

 

Finns det någon site med lite segare struktur? Hur är Svenska spel?

 

 

Party Poker har följande struktur: ...

 

Jag vet att många spelare inte gillar denna strukturen utan föredrar Stars, men jag trivs jättebra med Party´s blinds struktur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

worldpx.. har ingen rake...

 

Va? Skojar du?

 

nix, man pröjsar rake vid alla händer som vanligt, och sen får man tillbaks all rake varannan vecka! helt seriöst!

kika in på worldpx.com om du inte tror mig!!!

 

jag har nyligen reggat mig där, så jag ska ge siten ett ordentligt försök! kan ju löna sig fett liksom!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima har också en del SnG men med för min tycket för snabb blindstruktur.

 

Finns det någon site med lite segare struktur? Hur är Svenska spel?

 

Pokerroom har bra struktur, enligt mig själv i alla fall. 7-minuters perioder, där man ofta faktiskt kan spela poker även när det är mindre än 5 personer kvar.

 

Edit: 8 mins?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...