Barbalander Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Hej. Har tagit mig i kragen och inser att jag inte vinner. Och jag har inte nerverna för NL. Jag spelar lite då och då men inte mer än 1 timme om dagen. Som sagt FL på lite lägre nivå. Vet inte hur mycket pengar jag vill sätta men vill nog spela på en nivå där inte raken tar allt. Som sagt, en bra sida som inte är lika sunkig som pacific och 24h. * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 wolrdpx är rakefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 Nybörjare bör inte spela fixed. Där måste man spela med kirurgisk precision för att vinna minsta lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 Nybörjare bör inte spela fixed. Där måste man spela med kirurgisk precision för att vinna minsta lilla. vafan snackar du om?möjligen på lite högre nivåerna, men spelar man mot bonus så är det rätt lätt att slå de lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts