stenarn Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Fanns ingen tråd om denna. Är den ett bra komplement till PL & NL poker? Någon som läst den och har några andra tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Handlar mest om FL men ganska kul läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 1 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2006 Var på jakt efter lite nya inblickar i NL/PL så jag får jaga vidare! Tack för det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Läsvärd men inte revolutonerande. Det är nog egentligen ett antal tidningsartiklar som redigerats om till en bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Var på jakt efter lite nya inblickar i NL/PL så jag får jaga vidare! Tack för detdå kanske NL and pot limit poker av samma författare och NLTAP är något för dig. Har inte läst NL and pot limit poker än så jag vet inte om den är bra, men har hört endel positiva kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 2 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2006 Var på jakt efter lite nya inblickar i NL/PL så jag får jaga vidare! Tack för detdå kanske NL and pot limit poker av samma författare och NLTAP är något för dig. Har inte läst NL and pot limit poker än så jag vet inte om den är bra, men har hört endel positiva kommentarer Jo jag har den och tycker den är riktigt bra. Hade därför varit kul om denna bok också varit det. Men det verkar vara lite mer FL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 Den har ju några år på nacken, så den behandlar inte mycket NL och nej, självklart kan den inte vara revolutionerande nu Jag tyckte den var riktigt bra, men ska jag vara helt ärlig så var det nåt år sen jag läste den.. så jag måste nog läsa om den för att kunna ge något bra exempel på vad som var bra. Det är en samling kortare artiklar och kapitel om att läsa motståndare, bluffar, generell teori, Holdem, Omaha, Stud, money managment, gå upp i nivå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts