Jennez Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Fast vilka bradspel hade du tankt dig att vi skulle lira da? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Det är bara att välja Har sålt av en del så detta är allt jag har just nu Men Mare Nostrum är det senaste jag köpt och som jag inte hunnit spela. Annars är A Game of Thrones är väldigt skoj. Båda funkar iofs nog bäst om man är 5. Till A Game of Thrones så har även A Clash of Kings expansionen så att man kan vara 6. Men jag kan nog fixa några fler spelare om det behövs. Reglerna till A Game of Thrones finns här. Mare Nostrums regler har jag tyvärr inte hittat på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Ahh, jag tyckte jag kände igen det nicket på Fumbbl från någonstans familiar! Kom och joina Svenska Ligan vettja! En fenomenal liga med våld, smack talk och hjältedåd. Vi är inne på säsong 17 nu! Jupp, nickar du samma på fumbbl? Jag har funderat på att gå med i Svenska Ligan länge. Får väl äntligen ta och göra slag i saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 När Munchkin kommer i en onilneversion slutar jag besöka världen utanför min dörr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Ahh, jag tyckte jag kände igen det nicket på Fumbbl från någonstans familiar! Kom och joina Svenska Ligan vettja! En fenomenal liga med våld, smack talk och hjältedåd. Vi är inne på säsong 17 nu! Jupp, nickar du samma på fumbbl? Jag har funderat på att gå med i Svenska Ligan länge. Får väl äntligen ta och göra slag i saken! På fumbbl nickar jag SideshowBob. Å svenska ligan är grymt skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 På fumbbl nickar jag SideshowBob. Å svenska ligan är grymt skoj! Aha! Du är antingen grymt duktig eller en mkt bra cherry picker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 På fumbbl nickar jag SideshowBob. Å svenska ligan är grymt skoj! Aha! Du är antingen grymt duktig eller en mkt bra cherry picker Jorå, Blood Bowl är som poker. Antingen är man bra, eller så får man lira mot fiskar. Men jag är nog bättre i Blood Bowl än på poker tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 oj.. vilka minnen Sålde tyvärr mitt Skaven-lag för.. oj.. många år sen Brädspel är sjukt kul... Brittania, Junta, Kremlin, History of the World, Axis and Allies, Circus Maximus... argh att man sålde de spelen man hade till spelföreningen man startade.. "man ska ju ändå vara med jämt".. *doh!* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Åh ibland älskar jag stunty leeg på fumbbl (l) Framme i semifinal i Small Stunty Spike II nu, vann den första upplagan. Klarade kvartsfinalen utan skador, med fyra skillslag, utan age, varav en dubbel, och nog med pengar för att hyra Logan i nästa match. Och +FF. Vilken start på en dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Åh ibland älskar jag stunty leeg på fumbbl (l) Framme i semifinal i Small Stunty Spike II nu, vann den första upplagan. Klarade kvartsfinalen utan skador, med fyra skillslag, utan age, varav en dubbel, och nog med pengar för att hyra Logan i nästa match. Och +FF. Vilken start på en dag! Jag har inte så bra koll på stunty, vad spelar du för ras och vad kan Logan göra för grejer? Jag är också nöjd med min helg! Mina Fumbbl Cup-orcher är redo att sopa hem slutspelet som startar på söndag. Dessutom vann mina Svenska Ligan-humans sin tredje raka match i Allsvenskan Västra och går tokstarka mot slutspelet. Dessutom slog jag +ST på en blitzer, så efter 107 matcher har laget äntligen fått sin första ST4-spelare! Joina Svenska Ligan idag! /Hakflem aka Sideshowbob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Stunty är mkt kul som omväxling. Har ett Chaos Halfling-lag, som ett flinglag med två minosar, två motorsågar, samt mutationer (men dp och block blir det ju på nästan varje dubbel ändå). Logan är lite för broken för stunty, det pratas i forumet om att göra om honom. 5338 No hands, block, dodge, rsc, dauntless, stunty för 60k. Trevligt att FC snart börjar. Jag har blivit lite speccnörd på sistone och ska väl kika på lite matcher kanske, kan bli kul. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts