Gå till innehåll

VIP Cashback Gold på B2B-skin


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 139
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De står att man senare måste skicka in info om sig själv till siten, som därefter skall sändas till maltesiska myndigheter. Jag vet inte säkert, men jag har hört att rake back är skattepliktigt. Gäller detta även om det är en eu-site? Isåfall kanske det inte är så svårt för svenska skatteverket att ta reda på detta, genom att kontakta motsv. myndighet på Malta. Någon som vet mer?

 

Ngn som representerar skinsen som kan kommentera detta?

:heart::spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker B2bs cashbackprogram ser oerhört krångligt och oöverskådligt ut.

 

Varför inte sänka raken eller köra ett normalt rakebackprogram, så att kunderna får någon koll på kostnaderna?

Man signar liksom ogärna upp sig på en sajt om man inte får något grepp om vad det kostar att spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

60% av din rake som du har spelat in under en månad kan du MAX få tillbaka med ev. bonusar inräknade den månaden.

 

Storleken på din rake beror helt och hållet på vilken nivå du spelar på samt hur många spelare som finns vid borden så en exakt siffra för just ditt spelande är omöjligt att ge i förskott.

 

Systemet är framförallt till för att gagna de större spelarna som spelar många timmar poker, det är de som kan komma upp till 30000VIP i månaden eller mer.

Så systemet är framförallt till för " highrollers".

 

 

Däremot är det lagt till en turneringstoplista likaså som alla har lika stor chans att ta del av extra vinster. Den tar inte hänsyn till vilka insatser ni spelar med utan helt och hållet på placering i turneringar. Detta kan ni läsa om på respektive sida.

 

Turneringarna har hottats upp avsevärt och 100k guarantee etc kommer att finnas varje månad. Flera turneringar med added value dessutom så visst har turneringsspelarna fått en bra morot också att ta del av.

 

Jag hoppas några frågor har besvarats med detta.

 

Med vänlig hälsning

Bet4E.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deras nyhetsbrev...

 

24hPoker adderar mycket extra pengar till turneringarna i september. Se till att utnyttja fördelarna med de extra prispengarna som 24hPoker lägger till. Logga in i klienten och kolla in turneringsschemat. Här är ett utval av några av de dagliga turneringarna med adderade prispengar:

 

01:30 Turbo Texas NL €5 €500 Added

10:30 Wild West €0.25 Texas NL €1000 Added

16:00 Shorthanded Texas NL €40 €1000 Added

20:35 Texas NL €5 €500 Added

22:30 Daily 40 VIP €1000 Added

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

turneringstoplista - jo added value för turneringsspelarna, det är bra, synd bara att b2b inte är så duktiga på att komma ut med info om den här typ av features.

 

Det kan ju bero på att b2b själva inte gör reklam eller har kontakt med kunder, utan det är upp till varje sajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan ju bero på att b2b själva inte gör reklam eller har kontakt med kunder, utan det är upp till varje sajt.

 

Bisox, givetvis är det så. Skrev B2B men avsåg aktörerna/siterna (man kan liksom bunta ihop dem med ett ord, b2b, men det är då nätoperatören som inte har ansvar osv)...

 

rictur, nä, det handlar inte om added i freerullarna/minibuyinturneringar utan det added jag snackade om som ingen (som jag har sett, ännu så länge) promotat so far... och det var turneringstopplistan. Ja, det är hyfsat nytt, men det är väl då det borde komma info? (därmed inte sagt att det inte gjorts, jag kan givetvis missat infon)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag har förstått så räknas cashbacken ut på contributed, stämmer det?

 

Vad händer om vi säger att spelade A B och C spelar en pott (vi är spelare A).

 

Raise preflop 2 call osv..

nu dras X till raken.. du bettar ut med luft en höjer och en annan synar du lägger dig.. nu dras X till raken igen (Får du då vara med och dela på den raken då ?) samma gäller river osv.

 

 

Det jag undrar är exakt vad som räknas in till den raken som cashback räknas på. jag tänkte nämliga programmera en liten applikation så man kan hålla koll på hur man ligger till i cashbacken (för det står ingenstans va?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag har förstått så räknas cashbacken ut på contributed, stämmer det?

 

Vad händer om vi säger att spelade A B och C spelar en pott (vi är spelare A).

 

Raise preflop 2 call osv..

nu dras X till raken.. du bettar ut med luft en höjer och en annan synar du lägger dig.. nu dras X till raken igen (Får du då vara med och dela på den raken då ?) samma gäller river osv.

 

 

Det jag undrar är exakt vad som räknas in till den raken som cashback räknas på. jag tänkte nämliga programmera en liten applikation så man kan hålla koll på hur man ligger till i cashbacken (för det står ingenstans va?)

 

Den som vinner potten betalar raken. Självklart är det den personen som får tillbaka på raken och ingen annan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

roger that . thanks

 

Skulle inte lita på att hans svar stämmer.

 

"Säg att du sitter vid ett 6-mannabord och raken blir €1.2. Den rake du har renderat är då €0.2. Det spelar ingen roll om du deltagit i handen eller inte. "

 

Så står det i Heypoker-tråden angående samma fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som vinner potten betalar raken. Självklart är det den personen som får tillbaka på raken och ingen annan.

Va? Är du säker.

 

Jag var helt övertygad om att man har betalat in till en pott så har man också betalat in till rejken, och därav får man tillbaka pengar oavsett om man vinner eller förlorar handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle oxå tro att det är som price säger. skulle gärna se att det var tvärtom då man spelar mkt händer o vinner mkt småfloppar. allt som tighta spelare tjänar på känns fel i hjärtat :evil:

 

däremot tror jag det är ganska lika om man inte är extrem åt ena hållet, ngn som har en annan uppfattning el siffror på det?

 

bra att 24h gör ngt, tycker lite om att det är ganska lika mellan nätverken så et inte bollas runt lika mkt kunder. sen vill dem ju få bort bonushorandet genom att premiera om man spelar många händer på en sida istället för att jag 5 bonusar på 5 olika liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många vip poäng ungefär får man in på en Vecka om man lirar 3st fl 1/2 bord, 3timmar per dag?? Någon som vet på ett ungefär

 

takcsam för svar

 

Beror väl lite på om det är Fr lr Sh. Men räkna med 20-25 vip/bord/h.

Och det är nog bara kvällstid det är möjligt att spela 3 st bord samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...