Gå till innehåll

Problem med installation av mp3-spelare

Recommended Posts

Postad

Jag har nyligen köpt en Creative zen microphoto och skulle installera programvaran till den. Det var bara så att jag pluggade in MP3n innan jag körde igång mjukvaran och detta medförde att datorn inte vill kännas vid MP3 nu. Så jag bytte dator helt enkelt och installerade mjukvaran först och nu fungerar det att slänga över musik till den.

Nu till problemet. Jag ska utomlands i två månader och tar med den laptop som MP3n inte vill kännas vid, hur gör jag för att ta bort drivusarna eller göra någonting så att datorn hittar MP3n???

PS. säg inte att jag ska göra en systemåterställning för jag har en del saker som inte får försvinna.

* Lite RP - QoS *

Postad

eurythmech, skärpning! Var lite snäll mot fellow forumare som söker datorhjälp! :)

Låter nästan som ett hårdvarufel, även om du installerar om mjukvaran så ska datorn känna igen mp3-spelare nästa gång du pluggar i den.

Vad för typ av felmeddelande får du? Har du nån anna USB-port du kan testa med?

- QoS

Postad

så här ligger det till. när jag pluggar i min "MP3-SPELARE" i min laptop så plingar det tre gånger, men när jag pluggar i den i min stationära dator där jag installerade mjukvaran först så ploppar den upp på skärmen.

Jag har provat att avinstaller mjukvaran från laptoppen men det vill fortfarande inte fungera ;)

Såg att jag glömde en sak, jag provade även en tredje dator där jag pluggade in MP3-spelaren först och det fungerade inte heller.