Gå till innehåll

RUTERNIAN - Svenskaspel


sutare

Recommended Posts

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

4st 10/10 2.20 $ (2-0-3-0)

 

En 2.25 rebuy körde jag också där jag var chipleader men gjorde en dålig syn och åkte ut en stund senare.

 

 

Br: 134 $

 

Gör så dåliga syner ibland när jag blir stressad...

Kört 2st sitngos till som gick åt skogen... men nu sitter en kille och donerar på NL4 HU :P

 

Han donerade iaf tillbaks allt jag förlorat innan...

 

Br: 140.50 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Br: 93 $!!! :?

 

Sjukt att man kan förlora så mkt på dem här nivåerna har tiltat lite men ändå...

 

Nåväl fortsätter grinden.

 

 

 

4st 10´/10 2.20 $ (0-0-2-4)

 

Tyrckte med A9 från knapp och bb synar direkt med K5...

 

Br: 90 $

 

 

K´ört massa sitngos ´men fortfarande 90

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör FL nu 25/50 var nere i 75 från det andra men Fl har fått upp mig i 91 $

 

 

Edit: 112 $ nu :D har dubblat på ett av borden, gött!

 

Fast kombinerat med att dem är villiga att betala av och att jag träffar set hela tiden så kanske det inte är så konstigt att det går så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här kan aldrig gä väl... :?

 

Håll dig till läsgta CG alernativt 2-5$ sit and goes.... 5$ SH på Tain är en simel deal. Testa turboborden. Just fold to the money, typ...

 

GL

 

Tror du inte det kommer funkad med NL20? Har ju ändå endel inköp?

 

Spelar iaf nu och får se om det går åt skogen har iaf dubblat på ett av borden Br: 271 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har läst igenom alla dina inlägg.. du verkar bli väldigt känslomässigt påverkad av ditt spel, detta måste du jobba på. du skall försöka sträva efter att bli en känslokall robot (när du spelar).

 

sen måste jag även säga att du kommer bli gul innom kort om du hoppar vilt i nivåer som du gör och för det andra om du spelar på NL 50 så kommer du aldrig kunna respektera pengarna sedan på nivåerna där du borde spela dvs <-NL20.

 

lycka till iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har läst igenom alla dina inlägg.. du verkar bli väldigt känslomässigt påverkad av ditt spel, detta måste du jobba på. du skall försöka sträva efter att bli en känslokall robot (när du spelar).

 

sen måste jag även säga att du kommer bli gul innom kort om du hoppar vilt i nivåer som du gör och för det andra om du spelar på NL 50 så kommer du aldrig kunna respektera pengarna sedan på nivåerna där du borde spela dvs <-NL20.

 

lycka till iaf!

 

 

Det stämmer så bra jag blir för påverkad och det är det jag förlorar mkt på, så jävla suuuuuurt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör en morgonsession nu och plussar.

 

Mitt spel passar perfekt till NL20 - 50

 

 

Bara jag inte blir tiltad eller gör nån dålig syn nu!

 

 

Edit: kunghög flush mot esshög är inte kul. Set mot triss är inte heller det. Lite minus.

 

 

Edit2: En till triss mot set... från två inköp plus till två back. Får nog börja köra NL10 om det inte går bättre snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, vad säger man, dina resultat är kanske inte så överväldigande. hela tiden är det utdragningar, bad beats och den gången du dubblat upp var på skottningen. du hade kunnat vara gul nu.

 

är du säker på att du är en vinnande spelare? om inte, läs en (eller två) böcker och plugga mer poker och grinda billigaste nivån. du har ju en perfekt startbr, skotta inte igen.

 

mitt tips, och jag talar från egen erfarenhet från den tiden då jag tiltade och hoppa in i en HU $100+9 SnG och tilta bort allt i FÖRSTA GIVEN. den dagen mådde jag illa. inte för att det var 800 spänn utan för att det var min br och för att jag hade spelat som ett jävla arselhål och emot alla mina regler jag hade satt upp.

 

gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, vad säger man, dina resultat är kanske inte så överväldigande. hela tiden är det utdragningar, bad beats och den gången du dubblat upp var på skottningen. du hade kunnat vara gul nu.

 

är du säker på att du är en vinnande spelare? om inte, läs en (eller två) böcker och plugga mer poker och grinda billigaste nivån. du har ju en perfekt startbr, skotta inte igen.

 

mitt tips, och jag talar från egen erfarenhet från den tiden då jag tiltade och hoppa in i en HU $100+9 SnG och tilta bort allt i FÖRSTA GIVEN. den dagen mådde jag illa. inte för att det var 800 spänn utan för att det var min br och för att jag hade spelat som ett jävla arselhål och emot alla mina regler jag hade satt upp.

 

gl

 

Jag är en spelare med många problem tilt och diverse och jag behöver hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu behöver jag hjälp!

 

Förlorade de 2 inköp på otur (tycker jag) AA mot JJ

på brädan QJ777. Och nötstege som blev utdraget av sett som blev kåk.

 

Jag har endel kvalitér som spelare men flera saker som är helt undermåliga, jag kan bli så stressad och göra så sjukt dåliga synar.

 

Hjälp mig med humöret när man spelar?!

 

Br nu är iaf på 106 $ alltså där jag började ska köra NL10 nu.

 

Hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...