Jimbolito Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Vad tror ni skulle generera mest? Beror ju självklart på mkt som inte går att spekulera i här. Men kan man genrellt säga att det ena bör ge mer än det andra? SH är min grej och trivs där, men vill få in mer händer/timme. Men 4+ sh bord börjar det bli svårare att hålla koll på varje spelare, och får se mer till korten än mina motspelare. En blandning är ju självklart oxå ett alt. typ 3sh och 3fr eller liknande. Va gäller stakes så rör det sig om NL600-NL2K (TH only). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pendse Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 SH är min grej och trivs där Borde räcka tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 23 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 SH är min grej och trivs där Borde räcka tycker jag. Sure, got a point there. Men i slutändan handlar det om $$ för oss flesta. Så frågan kvarstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 8FR ger mer än 4SH, specielt då man räknar in bananer och bonus. Upp till dig om du kan spela lika koncentrerat på 8FR som 4SH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Jag spelar enbart SH och trivs grymt bra med det. Tanken har också slagit mig att gå över till FR av samma anledning som du att man kan tjäna mer, men jag känner mig väldigt obekväm på FR-borden. Då ser jag inte någon anledning att gå över till FR från SH. Spela där det känns bekvämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pulser Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Älskar shorthanded. Men tyvärr är swingesen så stora för mig att det inte är värt det. Därmor känns det som fisken väljer FR. Som sagt. Enklare att ha fler bord. De stora händer ger oftast mer. Men är man inte bekväm med FR så kommer man nog bara spela för löst och inte gå lika mycket plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Tony Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 8 Fullring men herregud, hinner man? då ska det väl vara 2 skärmar, jag kör bara fullring nl100 och nl200 tycker max 4 bord ger bra utdelning. Kommer jag upp på 5,6 blire bara gröt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 För mig ligger relationen mellan FR och SH mer på 4 vs 3 än 2 vs 1, och med 6 SH-bord skulle jag tro att man drar in mer (både bananer och prispengar) än på 8 FR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2006 Har blivit en blandning av SH och FR det senaste. Beror lite på vad som finns för tillfället. Men ska försöka hålla ett snitt på 5 bord åt gången iaf. Är nog en bra föredel och behärska båda varianterna av TH. NL5-10 föredrar jag shorthanded, NL10-20 och uppåt föredrar jag Fullring, for the moment. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts