Cyntax Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Tråden på 2+2. Länken i första posten för att ladda ner programmet fungerar inte. Ni måste gå till sidan 8 för att hitta den rätta. Den obligaoriska frågan: -Någon som testat? Och följdfrågan: -Tror ni man spelar bättre FL med programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 jag körde det, men lessnade på det... hjälpte inte för mig med min bankrullekåthet. bästa att göra för att inte bli lika bankrullefixerad är att spela jävligt mycket och plussa massor så man slutar bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Okej. Bör tillägga att jag skulle ha det till när jag spelar in pokerfilmer med Camtasia för att skydda mitt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 är det den svarta blippen över pengarna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 ska man sitta där med $50 på ett NL200 bord då när man klonkar in nöthanden?? Dumt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 ska man sitta där med $50 på ett NL200 bord då när man klonkar in nöthanden?? Dumt program. tänkt för fixed... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Här tror man att dom äntligen släppt en hjälm som gör att man inte tiltar... Hörs ju på på namnet lixom. Nå't man kunde höra talas om på Discovery channel. Men då är det något svart fält till skärmen. Kan man sätta det svarta fälet över raise och call knapparna istället om man är på tilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafgaard Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 EDIT: för sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 ska man sitta där med $50 på ett NL200 bord då när man klonkar in nöthanden?? Dumt program. tänkt för fixed... ahaaa.. ok.. fortfarande _lite_ dumt tycker jag.. kunskap är makt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 ska man sitta där med $50 på ett NL200 bord då när man klonkar in nöthanden?? Dumt program. tänkt för fixed... ahaaa.. ok.. fortfarande _lite_ dumt tycker jag.. kunskap är makt Ganska smart tycker jag:) Hade dock aldrig funkat på mig. Jag hade räknat ihop vinster och förluster och hade på så sätt vetat exakt hur mycket jag hade haft hela tiden:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts