Gå till innehåll

Ska köpa denna när bankrullen är stor nog år 4065!


Suron

Recommended Posts

Slup på 63 fot, vilket är minst dubbel så stort som en standard svensk semesterbåt.

 

Tank på 850.000 liter diesel. Undrar om de måste ringa i förväg när de ska tanka. :D

 

De lär få ringa i förväg. Haha!

 

Fy sablars vilken tank...

 

Tycker ni som skrivit här att den är snygg? Jag är lite tveksam. Som jag skrev tidigare så tycker jag bättre om den eka som Abramovich åker runt i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4065?

Det är billigare med kremering... 8-)

 

Får man plats med familjen i en sådan då!?!? Man vill ju inte att det ska kännas för trångt när man till slut kommer iväg 2 veckor på semestern med frugan och barnen och all packning.

 

Hur många barn har du som funderar på sådana saker? ;) Eller är det frugan din som tar med sig för mycket grejor...

 

Kremering låter tråkigt, för varmt. En Yacht blir roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kremering låter tråkigt, för varmt. En Yacht blir roligare.

 

Frågan är ju hur pass kapabel man är att ha kul 4065?

 

Eller är strategin att han innan han blir för gammal har spelat ihop tillräckligt mycket cash för att ha råd att bli nedfryst för att sedan ca år 4062 (han kan ju behöva ett par år att lära sig hur spelet utvecklats under dessa år och ska ju dessutom hinna skrapa ihop en ny rulle för själva inköpet av yachten) ska bli upptinad med hjälp av ny teknik?

 

Dessutom kommer det krävas en hel del renovering av denna skuta år 4065 misstänker jag. Vet inte hur pass hårt rosten har gått åt en åt på 2059 år...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm jag funderar på om man kan få Grupprabatt eller mängdrabatt om man skulle vara en liten grupp som bestämmer sig för att köpa sina samtidigt. :D

 

 

Haha du och jag som har 200 mille$ kan ju köpa varsin och få en nätt mängdrabbat... men frågan är om vi behöver det? haha

 

Vilket fartyg vilket fartyg.. och alla dessa båtar han har "inne" 7st ! Inte utan att man blir lite avundsjuk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sag baten nere pa franska rivieran och tog en del narbilder pa skonheten.

 

Agaren till yatchen ar Paul Allen, grundare av Apple.

 

Ar mycket hysch, hysch om yatchen. Men det gar att oppna aktern och dar inne finns flera mindre batar att roa sig med som vattenskotrar. Lar aven finnas en mindre u-bat. I ovrigt ska det finnas en stor biosalong, dubbla helikopterplattor, basketplan pa akterdacket, pool (sjalvklarthet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sag baten nere pa franska rivieran och tog en del narbilder pa skonheten.

 

Var såg du den? Ska dit ner snart så det vore kul att se den.

 

Jag sag den pa ett stalle mellan Nice och Cannes, kommer ej ihag namnet. Men den bor vara dar nere nu under sommaren, pa vintrarna ror sig oftast de storsta yatcherna fran medelhavet till karribien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag sag den pa ett stalle mellan Nice och Cannes, kommer ej ihag namnet. Men den bor vara dar nere nu under sommaren, pa vintrarna ror sig oftast de storsta yatcherna fran medelhavet till karribien.

 

Antibes? Juan-les-Pins?

 

Ska också förhoppningsvis segla från Medelhavet till Karibien om 1.5v

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...