Gå till innehåll

Vad är det mesta du vunnit i en turnering?


cmos

Recommended Posts

drc:

 

Ramz gav prov på sin divighet där ja!

 

Min ynka "vinst" är ingenting gentemot Ramzs - som tydligt framgick..

 

ps, det enda jag gjorde var att svara på hans fråga, men nu tyckte jag att det inte var så värst nödvändigt.. ds.

 

Det är lätt att på ett forum ta fel på divighet, små skämt, och inoficiella prylar.

 

Jag kommenterade kommentaren eftersom jag ändå var tvungen att hålla med om att den lät spydig för att ta de som tyckte det i försvar. Jag tror dock inte på något sätt att det var menat som spydigt utan snarare skämtsamt.

 

en vinst på 950 dollar är riktigt bra så grattis till det.

 

Själv längtar jag till att jag kan vinna en miljon dollar och bara såsa resten av livet men sån är jag !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scarie du leder, Ingen vågar utmana!

 

Det där var t.o.m värre än att posta din största vinst - men du menade väl säkert intet ont.

 

suck..

 

Men för h...e, frågan i tråden var väl om ens största vinst, RaMz vann ju precis riktigt jävla mycket, vilket de flesta här känner till, och hänvisade lite skämtsamt till det. Tom värre än att posta sin största vinst tycker du, vad tusan vore det för fel att göra det, och vad är det för fel att skämta lite om det? RaMz inser säkert precis som alla andra att han dels spelade jävligt bra i turneringen och dels hade rejält med tur (vilket iaf alltid jag har när jag vinner turneringar), att bli sur över den kommentaren är att överreagera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde ju säga men största vinst jag vunnit är 3 000 kr på Klubbens Pokerforum turnering som går på lördagar... och om 3 timmar tänkte jag det skulle vara dags igen. :D

 

Har egentligen aldrig vunnit några större summor men "många bäckar små". Har ju vunnit hur många potter som helst på flera hundra dollar i cash-game Omaha PL men aldrig den där vinsten som man pratar om.

 

[Edit] Oops. Det är ju kl 15 turneringen börjar på Klubben, så om 3 timmar menade jag :) [/Edit]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinster hit och vinster dit, vad som är viktigt är ju trots allt att vara med i Hendon Mobs databas över spelare! Må det sedan vara en sketen 30 euros rebuy eller WSOP main event. :lol:http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=l&s=&c=SWE

 

Fan vad du älskar att vara i Hendon Mobs databas :).

 

För mig har det varit vardagsmat hela hösten :P:P:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...