Gå till innehåll

Det blev en flicka!


DontTilt76

Recommended Posts

Så har ännu ett mirakel inträffat... kl 03.41 inatt föddes min dotter =)=)=)

 

Kan lika gärna basunera ut det till en massa okända människor först :D

 

Den sötaste flickan i hela världen, känns helt surrealistiskt, var tvungen att prata av mig nånstans när inga polare e vakna än :roll:

 

SJUKT KUL!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättestort Grattis!

 

Den sötaste flickan i hela världen

 

Självklart! :DDen här artikeln är kanske på sin plats också. ;)

 

Tackar så mycket allihop, och kul o se att Myssion som vanligt har ngt klokt att säga ;)

 

Nu har man sovit i hela tre timmar, dags att åka upp till BB o säga godmorgon till den vackra mamman och barnet... Fattar det nog inte än.. Ikväll blir det till o fira med Poker, whiskey och cigarr hos polarna med den årliga pokerturneringen..... Tjejen kunde inte planerat födseln bättre :D

 

FAN VAD SKÖNT LIVET ÄR!!!!!

 

(Får hoppas att pokern inte blir lidande nu bara) j/k

 

Nu ska hela rullen brännas på flickebarnet, ska ut o köpa den dyraste nallen i hela stan....

 

Tack igen alla, skriver imorgon igen för att uppdatera hur det gick i turneringen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att definiera deras skönhet inkluderade forskare faktorer som vikt, längd, ålder samt annat som kan användas för att bedöma utseendet, utan att det ska vara subjektivt

 

Förlåt mig, men är inte det väldigt subjektivt?

 

Just nu anses långa smala unga tjejjer vara oerhört vackra. Fär några hundra år sedan var det helt andra skönhetsideal...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att definiera deras skönhet inkluderade forskare faktorer som vikt, längd, ålder samt annat som kan användas för att bedöma utseendet, utan att det ska vara subjektivt

 

Förlåt mig, men är inte det väldigt subjektivt?

 

Just nu anses långa smala unga tjejjer vara oerhört vackra. Fär några hundra år sedan var det helt andra skönhetsideal...

 

Njae... Media-idealet (eller rättare sagt idealet i modebranschen) kanske är långa, smala, unga tjejer. Men om man kikar på de undersökningar som gjorts så stämmer inte mediaidealet överens med "det verkliga" idealet. Män gillar, nu som förr, tjejer med en midje-höft-ratio på ungefär 0.7. Det gällde alltså även för 100 år sedan. Det finns många saker som tyder på att skönhetsidealet till största del är biologiskt betingat. Människor attraheras helt enkelt av ett utseende som tyder på god hälsa och fertilitet.

 

Sedan finns det sociala ideal, t.ex. kunde det anses bra att vara tjock, då detta tydde på att man var välbärgad. Men det är inte detsamma som att människor fysiskt attraherades mest av tjocka människor.

 

Intressant fakta: Dagens playboymodeller är kurvigare än 50-talets playboymodeller.

 

Är lite rostig på området, var ett tag sedan jag läste sexologi, ska se om jag kan gräva fram mina gamla kompendium.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GRATTIS

Ta vara på varje minut med det lilla underverket, ett år rinner i väg lika fort som pengarna när man är på tilt. :lol:

Tycker det känns som det var i går min dotter föddes men vips så är hon nästan tre och far runt som en orkan

Lycka till!

 

Som ULLIZ säger, tag vara på alla tillfällen som du kan hitta och var tillsammans med henne så mycket som möjligt. När jag fick en lillasyster för ett par år sedan var pappa först pappaledig i sex månader för att sedan ta två månaders semester för att vara hemma med henne. Detta är något som jag kan rekomendera om du har ett jobb som tillåter detta och familje ekonomin inte blir lidande.

 

PS. GRATTIS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...