Gå till innehåll

Lost - hittar NL100 SH intresset igen!

Recommended Posts

• Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

har seriösa problem med att börja spela på en annan primapokerskin.

anledningen till detta är att när ja reggar på tex battlefield och ska logga in med samma nick som på betholdem så frågas d efter security question som jag aldrig har besvarat (tror d iaf)..

Postad

back runt 3 inköp idag efter horribel tajming mot en snubbe som har bluffat ut mig rejält.. visste att han bluffa några ggr men foldade i alla fall och han visar ingenting.. sen åker ja på då ja har KJ på floppen K53 mot hans AK..

Postad

Dags att summera va?

Den extremt långa session mot den här killen började rätt okej. Inga speciellt större potter men jag kände att jag var den bättre spelaren tills han började bluffa och visa sina bluffar. Varenda gång jag tänkte syna hans allin-bluff så foldade jag helt enkelt. Lyckades inte hitta synen någon gång han bluffade vilket var väldigt frustrerande. Var minus runt sex inköp tills det började vända. Hade extremt tur i en hand, lika mycket otur i en annan och allt avgjordes i två stora potter, den första var på runt fem inköp och den sista på två inköp.

20/8 : 17$

Rulle : 2 803$

Bananer : 336$

Postad

Mycket fina resultat idag, plussade ett inköp i eftermiddags, gick och dömde min fotbollsmatch för att sedan ta cirka sex inköp av en och samma kille på kvällen. Avslutar dagen med att jag sitter med 320$ på headsupborden.

21/8 : 293$

Rulle : 3 099$

Bananer : 423$