Gå till innehåll

Trailer för nya pokerfilmen "Lucky You"


Patrioten

Recommended Posts

Tror den kan bli ganska bra, men som ni sa - aningen kliché med far mot son i HU.

 

Och varför skulle man vilja hoppas på en rounders 2? Är ju en dålig film, enda anledningen till varför den fått så mkt uppmärksamhet är att den har stora skådisar och handlar om poker.

 

Rounders är inte alls en dålig film. Jag jobbar i en videobutik så jag har sista ordet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det känns lite för mycket "poker är den stora flugan just nu så vi gör en film om det för att tjäna pengar"-produktion. Tror den kommer floppa.

 

Håller med om det första du säger, men floppa vet jag inte , poker är ju den stora flugan just nu :P ... Och rätta mig om jag har fel, men var inte självaste texas dolly med i bakrunden för nån sekund ? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

filmen kommer ju garanterat vara en halvsliskig hollywood, men klart att man vill se en film om poker.. längtar redan

 

Men visst skulle det kännas fel om det producerades en pokerfilm av en tjeckiskt/polsk/belgisk dokumentärfilmare?

 

Jag ser i alla fall fram emot att se filmen i rent underhållningssyfte. Sen kommer säkert pokersekvenser att vara mindre bra men detta är ju en film för underhållning, eller hur?

 

Om JAG fick chansen att göra en "pokerfilm" för underhållning så skulle jag fokusera mer på personligheter, miljöer, med- och motgångar än på att visa en massa pokerhänder. Vill man se poker spelas så är det ju bättre att se på nån produktion kring turneringar eller cash-games...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...