Gå till innehåll

Vår sponsordeal med Staffpoker.com


kentAA

Recommended Posts

Sponsring av turneringar

 

Staffriggen

 

Staffpoker sponsrar under hösten en Staffrigg-turnering. Under turneringen lottas 10 st priser á €25 ut till de som spelar i turneringen oavsett om de har ett Staffpokerkonto eller inte. Om spelaren som vinner inte har ett konto måste han skapa ett för att få tillgodose sig vinsten. Priserna lottas i slutet av de första 10 blindsperioderna. De spelare som är kvar i turneringen vid detta tillfälle har möjlighet att vinna priset. Varje spelare kan vinna flera gånger. Priserna betalas ut till medlemmens konto.

 

Höstblotet

 

Badbeaters ordnar tillsammans med Borlänge Bullets en 1.000+100kr turnering i slutet på Oktober. Alla orginalmedlemmar* i Badbeaters som under perioden 1 Juli – 20 Oktober spelar ihop minst 3.000VIP-poäng kommer att få inköpet till turneringen betald.

* Har betalat full medlemsavgift till Hofors Badbeaters.

 

Staffpokers 500VIP månadsfinal

 

I slutet på varje månad anordnar Badbeaters en månadsfinal. Månadsfinalen kostar 500+50kr. Staffpoker sponsrar sina spelare med 50 öre per VIP-poäng som spelaren spelat in under den månad finalen går, max spons på 250 kr per spelare (500VIP). För att få billigare inköp i turneringen måste spelaren ha anmält sig till turneringen minst 3 dagar innan och de ansvariga i Badbeaters skickat listan till Staffpoker på kvällen 3 dagar innan.

 

Vegas Resor

 

Staffpoker sponsrar de två bäst rankade Staffpokerspelarna i Badbeaters på en resa till Las Vegas och vistelse i Staffhuset. Kriteriet för att vinna är att man är orginalmedlem i Badbeaters samt har spelat ihop minst 3.000VIP innan sista månadsfinalen samt att spelaren måste hamna bland de främsta 10 st i rankingen.

 

Pizzafrossa

 

Staffpoker bjuder alla deltagarna i en turnering på pizza. Budgeten är på 40 personer till en kostnad av 60SEK per person.

 

BONUS: Staffpoker frirulle

 

Alla medlemmar som spelar ihop 5.000VIP under perioden 15 augusti - 20 september får vara med i en Frirulle som anordnas i Borlänge. För varje spelare som deltar så läggs 1.300 kr i prispotten och klubben får 200 kr. Efter turneringen ordnar Staffpoker en fest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Staffpoker sponsrar de två bäst rankade Staffpokerspelarna i Badbeaters på en resa till Las Vegas och vistelse i Staffhuset.

 

Ska kika med Pape vad han menar med det här.

 

Menar han rankingen som vi har på klubben fram till Dec?

Isåfall är jag redan självskriven på en Las Vegas resa ;)

 

Men jag har för mig att det kommer bli en ny ranking som bara gäller månadsfinalerna!

Vad kan jag säga om det, jo då är jag rökt eftersom jag aldrig lyckats fiska hem en bra plats i dom större turneringarna vi har.

 

Så jag hoppas på den vanliga rankingen så man kan folda till sig en plats(Typ Clifford-spel) 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...