tetris Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Jag har precis gett mig in i sit & go träsket och underar vad som är mest lönsamt att spela rent generellt? De flesta här på forumet verkar spela full ring och vad är anledningen till det? Lättare att hålla reda på de borden då man multitablar? Sen en fråga till dem som spelar 5bord+ hur fan pallar ni hålla tempot uppe? Jag gjorde nämligen något väldigt dumt här om dagen, drog upp 6 (6manna) 20+2 bord på en gång och allt kändes totalt kaos. Lcykades dock klonka in en triss på tur att landa tillslut på en andraplats på en av de 6 spelade. I nuläget spelar jag 3 bord för tillfället, jag brukade spela 4bord cash game då jag clearade bonusar, men så fort jag sätter på ett bord till blir allt kaos. Just för tillfället spelar jag 10+1 samt 20+2 på party ligger på ca 35-40 inköp där. Har läst om folk som haft riktigt långa perioder där de missat ´bubblan. Variansen borde bli mindre på vinster och förluster då jag endast spelar 3bord (max) och kan därför kanske hålla bättre koll på mitt spel och mina motståndare. Någon annan som varit i mina tankar och kommit fram till något så tveka inte att ge er in i diskussionen. Nu blev det kanske lite för mycket frågor på en gång, vi får väl se vart detta leder annars får jag kanske formulera om mig. Citera
Marcus016 Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Jag spelar sit n go på svenska spel tycker det är jäckligt lätt att komma itm på 5-Manna borden iaf. Citera
tetris Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Omformulering; direktställande frågor: 1. Snabba eller långsamma blindsökningar? 2. Fullring eller shorthanded? 3. Bankrulle krav vid multitablande 3-4 bord? 4. Partypoker eller någon annan site? Känns som motstånder verkligen gillar att gambla här? Bra eller dåligt? Citera
jojje2k Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 6-mannabord på Pokestars= lätta pengar Citera
Recommended Posts