Nick_the_Swede Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Så.. jag ska flytta om en dryg vecka och funderar på att anlita nån flyttstädfirma. Har aldrig gjort det förut, har sökt lite på nätet men inte direkt hittat nåt som verkat bra. Svårt att få en uppfattning om priset också. Nån som kan tipsa om nåt bra flyttstädsföretag? Eller bara uppskatta hur mkt det kan komma att kosta? Lägenheten som ska flyttstädas ligger i Tumba söder i Sthlm och är ca 35kvm. Citera
Joyga Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 leta efter ett par svartstädare billigt o bra ...när ja flyttade så hitta ja ett par polacker som städade för 50 kr i timmen... Citera
majorj Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Kan tipsa om Franks Rent & Fint Städ- & Mattvätt AB i Södertälje, som städade en hel villa åt mig för ett par år sen. Sök på nätet så hittar du. Hyfsat billigt, bra resultat, bra bemötande. Edit: Köp inte svart hjälp, du får ofta en schysst garanti av en vit firma. Citera
Nick_the_Swede Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Tack för tipset! Jag pratade med Frank idag och allt lät bra så hans firma fick jobbet. Citera
Recommended Posts