freddo2001 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Vilken är den bästa sidan om man ska lira Omaha + omaha Hi/Lo? Eftersom jag är nybörjare tänkte jag mig nivåerna .25/.50 - .50/1. Har förövrigt sökt men hittade inget, så finns det en tråd så vore jag tacksam om jag kunde länkas dit. Tack! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeT Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Vilken är den bästa sidan om man ska lira Omaha + omaha Hi/Lo?Eftersom jag är nybörjare tänkte jag mig nivåerna .25/.50 - .50/1. Har förövrigt sökt men hittade inget, så finns det en tråd så vore jag tacksam om jag kunde länkas dit. Tack! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Prima är fint Lirar 0,5/1.0 och 1/2 där, garanterat dåliga spelare Dock är jag rejält back där denna månad, men det plockar man igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Vilken är den bästa sidan om man ska lira Omaha + omaha Hi/Lo?Eftersom jag är nybörjare tänkte jag mig nivåerna .25/.50 - .50/1. Har förövrigt sökt men hittade inget, så finns det en tråd så vore jag tacksam om jag kunde länkas dit. Tack! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Prima är fint Lirar 0,5/1.0 och 1/2 där, garanterat dåliga spelare Dock är jag rejält back där denna månad, men det plockar man igen Ok.. Men jag tycker där inte är så många bord igång. Vill helst spela 2-3 stycken, dessutom finns där knappt någon Hi/Lo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...