freddo2001 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Vilken är den bästa sidan om man ska lira Omaha + omaha Hi/Lo? Eftersom jag är nybörjare tänkte jag mig nivåerna .25/.50 - .50/1. Har förövrigt sökt men hittade inget, så finns det en tråd så vore jag tacksam om jag kunde länkas dit. Tack! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeT Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Vilken är den bästa sidan om man ska lira Omaha + omaha Hi/Lo?Eftersom jag är nybörjare tänkte jag mig nivåerna .25/.50 - .50/1. Har förövrigt sökt men hittade inget, så finns det en tråd så vore jag tacksam om jag kunde länkas dit. Tack! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Prima är fint Lirar 0,5/1.0 och 1/2 där, garanterat dåliga spelare Dock är jag rejält back där denna månad, men det plockar man igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Vilken är den bästa sidan om man ska lira Omaha + omaha Hi/Lo?Eftersom jag är nybörjare tänkte jag mig nivåerna .25/.50 - .50/1. Har förövrigt sökt men hittade inget, så finns det en tråd så vore jag tacksam om jag kunde länkas dit. Tack! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Prima är fint Lirar 0,5/1.0 och 1/2 där, garanterat dåliga spelare Dock är jag rejält back där denna månad, men det plockar man igen Ok.. Men jag tycker där inte är så många bord igång. Vill helst spela 2-3 stycken, dessutom finns där knappt någon Hi/Lo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeT Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 * Flytt till Onlinepoker - QoS * Prima är fint Lirar 0,5/1.0 och 1/2 där, garanterat dåliga spelare Dock är jag rejält back där denna månad, men det plockar man igen Ok.. Men jag tycker där inte är så många bord igång. Vill helst spela 2-3 stycken, dessutom finns där knappt någon Hi/Lo. Näe, är riktigt dålig drag på hi/lo, dock brukar det alltid vara nått 0,5/1.0, och allafall runt 3st 0,25/0.50 på kvällstid, men på dagtid är det nog relativt dött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keso123 Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 paradise brukar ha många omaha bord på den nivån du pratar om både hi/lo och high. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Tyckte svenskaspels omha bord på 0.5/1 kr var enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Tyckte svenskaspels omha bord på 0.5/1 kr var enkelt. Instämmer! Dessutom brukar det vara relativt bra action på låga Hi/Lo-bord där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Vilken är den bästa sidan om man ska lira Omaha + omaha Hi/Lo?Eftersom jag är nybörjare tänkte jag mig nivåerna .25/.50 - .50/1. Har förövrigt sökt men hittade inget, så finns det en tråd så vore jag tacksam om jag kunde länkas dit. Tack! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Jag spelar själv nästan bara Hi/Lo så håller mig till det. Fiskigaste spelet på .25/.50 & 0.50/1.00 FL Hi/Lo finns större delen av dygnet på Pacific. Dock inte så många bord igång. Just nu en på vardera nivå med PF % på 82 & 87%. På Party går det att hitta spel både på FL & PL hela dygnet. Brukar vara någon mycket bra bord igång. På Pokerstars är det ganska lugna men inte alltför fiskiga spela större delen av dygnet. Svenska Spel har visserligen Omaha Hi/Lo PL men jag har som mest sett 2st bord igång. Bra spel åtminstone någon timma om dagen. Har också spelet en del på Prima & Ladbrokes. Där var/är nivån lite varierande. Som slutsats kan jag bara rekommendera att ha pengar på flera ställen och att börja leta efter bra spel på Pacific. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 PL Omaha Hi/Lo är vansinne. Annars håller jag med om att Hi spelet på Prima är redigt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 PL Omaha Hi/Lo är vansinne. Annars håller jag med om att Hi spelet på Prima är redigt lätt. Visst kan PL Hi/lo vara rätt vansinnigt och stressanade samt kräver mera rulle och tålamod än NL Texas. Men det är alltid skönt att få 75 eller 100% av en all-in pot med ett par stycken andra. Det blir all-ins ganska ofta både på Prima & Svenska Spel men på SS är risken 200BB eller mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts