hal_amp Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 "Om" jag hade fått en FreeWSOP via en freerulle. Vad skulle det kostar mig att fara? Hotell, Mat,Flyg, roligt???? Hade 10lök "10.000 skr" räckt Hal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Om frirullen bara pröjsar inträdet till turren så räcker inte 10k på långa vägar. Går det bra så måste du ju planera in att stanna ganska länge. Vettiga siffror kan jag dock inte svara på, men bara flyget går på 10k ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Så det är alltså en skaplig idé att kolla upp vad vinsten innebär, innan man går och vinner den alltså Får man inte flyg o hotell inkluderat är det ju "noobigt" ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 "Om" jag hade fått en FreeWSOP via en freerulle. Vad skulle det kostar mig att fara? Hotell, Mat,Flyg, roligt???? Hade 10lök "10.000 skr" räckt Hal Hotell: 10 dagar * 800 SEK = 8000 Flyg: 6500 SEK ToR Mat + Roligt: 400 SEK * 10 dagar = 4000 SEK ------------------------------------------ Tot: 18500 SEK ------------------------------------------ Och då är det väldigt billigt räknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hal_amp Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Så om jag vinner en $14.000 på en frir.. med 10k till inköp i WSOP så räcker det ändå inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Så om jag vinner en $14.000 på en frir..med K10k på inköp i WSOP så räcker det inte?? Say what? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Så om jag vinner en $14.000 på en frir..med K10k på inköp i WSOP så räcker det inte?? Say what? 4000 dollar är ca 30000 SEK så det räcker - men är inget lyxliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 skolfrökens lapp säger: ta med extra fick pengar, det finns mycket skoj att hitta på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 skolfrökens lapp säger: ta med extra fick pengar, det finns mycket skoj att hitta på...lol, känns som igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Florre Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 skolfrökens lapp säger: ta med extra fick pengar, det finns mycket skoj att hitta på... Skolfröken har dock säkert koll på att det heter fickpengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 skolfrökens lapp säger: ta med extra fick pengar, det finns mycket skoj att hitta på... Skolfröken har dock säkert koll på att det heter fickpengar... Första särskrivningsrättningen jag tyckte om! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Gå int eOT efter bara fem poster, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Helt beroende på vad du vill göra, men jag skulle inte budgetera för mindre än $300/dag om du vill kunna göra allt du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Helt beroende på vad du vill göra, men jag skulle inte budgetera för mindre än $300/dag om du vill kunna göra allt du vill. Det handlar i och för sig om att prioritera. Även om jag vill hyra in Cameron Electra och äta chokladdoppade körsbär från hennes mage är det ändå något jag kan offra för att komma billigare undan. Man kan inte göra allt man vill här i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Helt beroende på vad du vill göra, men jag skulle inte budgetera för mindre än $300/dag om du vill kunna göra allt du vill. Räknat med hotell? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D.H. Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Hotell: 10 dagar * 800 SEK = 8000 Vi bodde för ca 500:-/natt på Gold Coast som ligger precis bredvid Rio. Ett helt OK hotell, jag trivdes bättre där än på (dyrare) Harrahs där jag bodde de 2 första nätterna. När det gäller mat/underhållning beror det nog ganska mycket på vilken lyx man är van vid. Det går att komma undan riktigt billigt om man verkligen vill. Finns en del billig mat, gratis shuttle-bussar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Helt beroende på vad du vill göra, men jag skulle inte budgetera för mindre än $300/dag om du vill kunna göra allt du vill. Räknat med hotell? Hmm... 3 min pa Spearmint = $200 sa... nej, inte med hotell. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrvarKalle Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 "Om" jag hade fått en FreeWSOP via en freerulle. Vad skulle det kostar mig att fara? Hotell, Mat,Flyg, roligt???? Hade 10lök "10.000 skr" räckt Hal Hotell: 10 dagar * 800 SEK = 8000 Flyg: 6500 SEK ToR Mat + Roligt: 400 SEK * 10 dagar = 4000 SEK ------------------------------------------ Tot: 18500 SEK ------------------------------------------ Och då är det väldigt billigt räknat. Du bör nog minst trippla detta för o kunna ha det någorlunda vettigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D.H. Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 "Om" jag hade fått en FreeWSOP via en freerulle. Vad skulle det kostar mig att fara? Hotell, Mat,Flyg, roligt???? Hade 10lök "10.000 skr" räckt Hal Hotell: 10 dagar * 800 SEK = 8000 Flyg: 6500 SEK ToR Mat + Roligt: 400 SEK * 10 dagar = 4000 SEK ------------------------------------------ Tot: 18500 SEK ------------------------------------------ Och då är det väldigt billigt räknat. Du bör nog minst trippla detta för o kunna ha det någorlunda vettigt... Utveckla gärna. Har en känsla av att "någorlunda vettigt" betyder väldigt olika saker för olika skribenter här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts