drc Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Tue 4 Jan 22:30 Rebuy (2+1) 2-7 3-Draw Fixed €3 or VIP 300 €75 Sist jag spelade denna vann jag ! Min första tanke var att lägga av med poker då jag instinktivt kände att jag inte hade något mer att uppnå (Jag antar att ni andra som vunnit den känt ungefär likadant). Nu lite ringrostig tänker jag a la Björn Borg göra comeback. Vill någon vara min Jordi Arése ? Hinner nog inte spela PokerAid.org tävlingen men anmäler mig självklart till den ! * RP - QoS * Citera
mte Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Som vanligt kan man ju inte avstå från lite utdragningsslask Citera
QoS Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Verkar ju bra det här, kvällens stora €20k har krashat! Bara dom räddar 2-7-3 så är jag nöjd! - QoS Citera
callen Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Nu när 20K kraschade så tänker även jag spela 2-3-7, mina erfarenheter inskränker sig till att ha torskat en heads up match mot drc. Trots det så sätter jag 20 euro på ett last longer bet mot vem som helst här! Nån som tar det? Citera
callen Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 5 euro i bounty till pokerforumare som slår ut mte innan jag åker! Citera
Bisox Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 hehe ja slå ut mte för vi har last longer bet =) Citera
QoS Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 ******* The Tournament Has Crashed *******All remaining players before the start of the hand will split the remaining prize pool. Lyckat! Jag som låg 6a och allt! - QoS Citera
quizz_kid Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 krash bomm bang... va faaaaan Citera
J_T Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 blev väl för många tours samtidigt Citera
callen Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Antar att drc insåg att han skulle torska last longer mot mig och mte så han mutade sostlind att stänga ner alltihopa. Citera
QoS Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 callen, måste vara så - RIGGAT! - QoS Citera
Ekenstar Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Detta var ju tråkigt Fick dock se en skoj showdown: andra eller tredje handen visar en upp fyrtal i damer och en annan spelare vinner potten på 2225 med par i treor, detta trots att jag sagt i chatten att man ska få den sämsta handen (det var någon som frågade vad spelet gick ut på) Citera
drc Postad 4 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2005 tydligen ska det igång igen om en kvart enlgit mte Citera
drc Postad 4 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2005 5 euro på drc också! Ledsen - jag har slutat åka ut i den här turneringen - men heja gärna på mig vid sidan Citera
drc Postad 4 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2005 fan står i puased - händer dt något ? Var är Sostlind när man behöver honom ? Misstänker att Parre kidnappat honom för Parre har jag inte hört av på ett bra tag. Citera
Bisox Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 mm tror jag med..som hämd för baltguldet! ja var e parre eg? Citera
Recommended Posts