DanielN Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Soundtracket till Rounders är givet för en lyckad session. Citera
TANDEMCYKELN Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Vänner, I princip lyssnar jag uteslutande på Radioseven. Dock lyssnar jag på RixFM nu. Citera
MJ Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Lugn musik, Beth Orton, Sophie Zelmani, Frank Black, Anna Ternheim, Lars Vinnerbäck, Jakob Hellman mm Får man komma med ett tips? Nina Kinert är en annan skönsjungande tös som även hon håller tilten borta. Själv lyssnar jag sällan på musik när jag spelar, men eftersom det är idrott vi sysslar med bör "eye of the tiger" ligga bra till. Citera
thorn Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Vänner, I princip lyssnar jag uteslutande på Radioseven. Dock lyssnar jag på RixFM nu. I brist på bättre eller tycker du verkligen om sån musik? Citera
cheunce Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Slipknot får mig att behålla aggressiviteten i mitt spel! Slipknot och Stone Sour funkar bra för mig Citera
eurythmech Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Lugn musik, Beth Orton, Sophie Zelmani, Frank Black, Anna Ternheim, Lars Vinnerbäck, Jakob Hellman mm Får man komma med ett tips? Nina Kinert är en annan skönsjungande tös som även hon håller tilten borta. Själv lyssnar jag sällan på musik när jag spelar, men eftersom det är idrott vi sysslar med bör "eye of the tiger" ligga bra till. Tack. Ska kika. Citera
devalanteriel Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Jag kör också ganska uteslutande lugn musik, typ Miles Davis (de lugnare plattorna då ) och Strauss. Ibland kan annat slinka in, i går rullade rätt mycket Pink Floyd och Beggars Opera. Citera
Recommended Posts