Gå till innehåll

Vem av de? de sid 95  

45 medlemmar har röstat

1. 1. Vem av de? de sid 95

• Christie
      31
    • Helena
      14

Recommended Posts

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag sa första, och ni har inte en aning om hur många jag drack under kvällen :)

dessutom:

froberg, din signatur är felstavad.

Eller ska det stå att du sålde din sula till mrding?! :D:D:D

Postad

Jag får ställa mig lite i skamvrån. Djens msna mig förut och frågade om jag ville bli full ikväll men jag sa att jag var tvungen att plugga massor imorrn (läs idag), och var ute igår. Har fortfarande inte gått o lagt mig..

: TILT, jag var tråkig idag.. får dock skylle på att jag är sliten sen igår.

Postad
dessutom:

froberg, din signatur är felstavad.

Eller ska det stå att du sålde din sula till mrding?! :D:D:D

Hehe, ja. Det ska faktiskt vara felstavat ;)

Om det är Själ du trodde att det skulle stå så vet jag att det stavas shole, så de så!

Nyktert ikväll?

Postad

Jahopp, jag tänkte ta en pokerfredag, vad händer?

En kompis jag inte sett på länge som är hemma i sverige i några veckor kommer på besök eftersom han fått permission från sjukhuset. ja, resten är historia, efter att först ha supit upp sprite:n och sedan redbullen var allt groggvirke slut!

Vad gör man då?! :D

Jo, man går in i frysen och letar rätt på ett paket med frysta blåbär!!!!

Sen häller man upp ren sprit, häller på det lilla som e kvar av de gamla drinkarna, sen krajjar man blåbären så gott det går! Sen...ska man få i sig skiten, efter att man druckit upp spriten msåte man käka upp bären oxå eftersom de då är alkoholhaltiga! Och jävlar vad det inte var gott!

Sen spelar man Dead or Alive 4 i några timmar tills klockan är 2. sen ger mans ig ut i några minuter , går till kebabbaren och när man sedan diskuterat en massa sjukheter så åker kompisen iväg till sjukhuset där han ligger inlagd! :D

Sjuk kväll.

Postad

Om det är Själ du trodde att det skulle stå så vet jag att det stavas shole, så de så!

Åh herregud, vad otroligt dumma människor det finns.

Ja, och folk som inte kan förstå ironi är ännu värre!!!!11

Postad

Värst är ju ändå folk som måste göra så många utropstecken som möjligt?

Postad

Värst är ju ändå folk som måste göra så många utropstecken som möjligt?

Är det du som är Roffe_45 som nyss upptäckt internet eller?

Postad

ahhaha omg..dra mig baklänges

Postad
Sen jag kom hem ifrån vegas är jag nu breakeven.

aha, surt, ett tips är att gå ner i nivå, själv spelar jag NL£200 och kan med rakeback snitta runt 100k sek per månad (om jag spelar mkt)

Postad

Alltså...det finns två riktigt stora anledningar till att jag inte plussat,

1: Riverspelet, har kostat mig massor

2: Spelandes när jag e trött, tiltad, ofokuserad etcetc..

Kan jag bara kontrollera dessa så...

Postad

aha, surt, ett tips är att gå ner i nivå, själv spelar jag NL£200 och kan med rakeback snitta runt 100k sek per månad (om jag spelar mkt)

Och då är ändå Zyr rätt fiskig. Så det kan nog vara ett bra tips... =)

Postad

Fy vilken dag!

Spelat 20 min nu, det räcker. Backat 1k, 2 händer egentligen bara.

35s mot A9, allin på floppen 359, turn 2, river 2

sedan 44 mot 99, floppen 224, turn 9, river 9

Postad
Hur känns det att stejka claes då? Hjärtat i halsgropen hela tiden för att han kommer tilta bort dem? ;) Nedå, han kommer göra er rika :P

Att stejka en spelmissbrukare är som att investera i en alkoholist att tjäna pengar genom att tillverka och sälja alkohol. GG.

Postad
Hur känns det att stejka claes då? Hjärtat i halsgropen hela tiden för att han kommer tilta bort dem? ;) Nedå, han kommer göra er rika :P

Att stejka en spelmissbrukare är som att investera i en alkoholist att tjäna pengar genom att tillverka och sälja alkohol. GG.

LOL! Än har han inte tiltat allafall ;) Ne men känner claes, han skulle ALDRIG tilta om han blir stejkad av en han inte känner så bra..

Postad

Alla har dock inte TP-skalle :/

• Skapa nytt...