KristofferGE Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hej! Har köpt en ny laptop och vill koppla in min vanliga tft som jag har till den stationära till den. Jag har tryckt in vga kabeln i uttaget men inget händer? vilka inställningar ska jag pilla i? kan man använda båda samtidigt? t ex att köra 4 bord på varje? med det inte sagt att jag klarar av eller inte klarar av det! frågan är om det går och i sådana fall hur? Mvh// KristofferGE Citera
mawam Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 högerklick på skrivbordet ---> egenskaper--->Inställningar, där aktiverar du "skärm 2", ställ in önskad upplösning, klicka även i "Utöka windows-skrivbordet till denna skärm, klicka verkställ så bör det vara klart! Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Håll ner Fn-knappen och tryck F10 tills bilden kommer på skärmen. Edit: Men det löste ju inte dubbelanvändningen kom jag på. Gör som ovan istället. Citera
KristofferGE Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 alltså jag har ingen knapp som heter varken skärm 2 eller Utöka windows ?? jag har windows xp pro ochskärmen är 14,1" Citera
madbroiler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 ska grafikkortet klara av 2 skärmar? Citera
KristofferGE Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 jag får till det om jag gör fn - F10 grejjen! men jag undrar också om det har med skärmen eller med datorn att göra hur stor upplösning man har på skrivbordet?? Citera
KristofferGE Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 haha nu när du säger det så kommer jag på att jag inte har installerat drivrutinerna för grafikkortet, kan det ha med det att göra? Citera
KristofferGE Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 NU börjar det hända grejjer! jag har nu fått till så att det går att hitta båda skärmarna tillsammans! men tft skärmen är helt blå???? ska jag ändra någonting någon annanstans? musen syns bara på laptopen! Citera
KristofferGE Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 hahaha jag fattade inte att man skulle gå med muspekaren åt sidan så kom man in på det fältet tack för hjälpen nu har det löst sig vilken hacker man e Citera
Recommended Posts