Gå till innehåll

Söker pokerarbete


granberger

Recommended Posts

Hejsan!

 

Vet inte om mitt forra svar kom fram via PM sa jag lagger ut det har ocksa. Har blivit kontaktad av manga som vill jobba med poker pa en sajt.

 

Jobb pa en site soker du som vilket annat jobb som helst. Det kan vara bra att ha en relevant utbildning i till exempel marknadsforing eller ekonomi. Flytande engelska i tal och skrift ar ett maste samt minst ett sprak till kan ocksa vara bra att ha.

 

Ibland finner man "sajt-jobb" under "Arbete utomlands" pa arbetsformedlingen.

 

Support ar val ett lampligt stalle att borja pa om man inte har jobbat i spelbranschen tidigare.

 

Ak ut pa eventsen och knyt kontakter ar ocksa ett vardefullt tips. Dock ar branschen mindre an man kanske tror sa det galler att hitta ratt.

 

Jag far manga forfragningar fran folk som vill jobba med poker och jag maste saga en sak; Det racker inte med att man har spelat poker 10 timmar om dagen det senaste aret. Ditt jobb kommer inte att bli att spela poker. Det handlar om marknadsstrategier, ekonomi, marknadsforing osv. Men visst ar det en fordel att kunna ha ett bra kundperspektiv.

 

Lycka till och PM:a garna om du vill ha svar pa fler fragor!

 

MVH

Jennez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...