Gå till innehåll

WSOP 2006: Ryssen + RounderGuy videobloggar


RyssAbbe

Recommended Posts

The Corporation.... Ngn som kan lista deras nicks? Även om det är lite OT och ska ligga i ramzis tråd :)

 

De börjar med THJ + deras nick.

 

Om du vill spela mot dem live så är det Svarte Petter i Västerås som gäller.

 

OT. har sett att Svarte Petter existerar och har velat dragit ner och lira någon gång, men läste på hemsidan att man måste blir rekommenderad och jag känner inte direkt någon där.. hur går man till väga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Corporation.... Ngn som kan lista deras nicks? Även om det är lite OT och ska ligga i ramzis tråd :)

 

De börjar med THJ + deras nick.

 

Om du vill spela mot dem live så är det Svarte Petter i Västerås som gäller.

 

OT. har sett att Svarte Petter existerar och har velat dragit ner och lira någon gång, men läste på hemsidan att man måste blir rekommenderad och jag känner inte direkt någon där.. hur går man till väga?

 

 

Svarte petter har kontaktinformation på hemsidan - kontakta Jocke som driver det hela - det kan dock vara bra och känna någon annan som spelar där tidigare som man kan hänvisa till. Just nu är det dock sommaruppehåll. Första ordinarie tävlingen blir den 1 september.

 

Annars kan du även spela live på VPK. Där är det bara och börja spela. http://www.vasteraspk.se/

Nästa turnering kl 19 på tisdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack till er som gillar videosarna, grabbarna har ju dragit hem och jag är bara kvar ett par dagar till. Kan dock tänka mig att det blir en fortsättning i höst om vi drar iväg på några kul turneringar eller nåt!

 

Nu ska jag göra en nattpizza, hejhej! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack till er som gillar videosarna, grabbarna har ju dragit hem och jag är bara kvar ett par dagar till. Kan dock tänka mig att det blir en fortsättning i höst om vi drar iväg på några kul turneringar eller nåt!

Nu ska jag göra en nattpizza, hejhej! ;)

 

Skulle vara skitkul verkligen! :D

 

Det är du som är Joge eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...