Broccoli Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Eftersom jag sitter mycket vid datorn, börjar jag störa mig på att den låter ganska mycket. Är det nån som har tips på en riktigt tyst datorlåda, som samtidigt är någorlunda snygg och inte kostar mer än 1500? (Jag gillar stilrena prylar, helst i annan färg än datorbeigt dock.) Eller ska jag helt enkelt satsa på ett nytt nätaggregat till min nuvarande låda, det verkar ju vara den fläkten som låter. (Jag har fläktlöst grafikkort, och varken hårddisken eller processorns fläkt låter särskilt mycket.) Citera
freeman Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 ett tyst elagg hittar man billigt kolla runt olika www sider plus om du vill ha extra tyst och är händig så finns det matrial du kan sätta på insidan av datorn så den bli tystare mvh freeman Citera
Broccoli Postad 27 December , 2004 Författare Rapport Postad 27 December , 2004 Ja, det här nätaggregatet verkar ju tyst. Noll decibel. (Fläktlöst.) Citera
freeman Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Ja, det här nätaggregatet verkar ju tyst. Noll decibel. (Fläktlöst.) skulle behöva ett tyst elagg.. för ATX exstended men det är svindyrt Citera
Salleballe Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 Jag har en Antec Sonata, och den är jag oerhört nöjd med. Det är en låda som är gjord för att vara tyst. Kvalitativa delar och i stilrent blanksvart: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ANTSONATABL Citera
Recommended Posts