Gå till innehåll

Ordvitsar om myndigheter


eurythmech

Recommended Posts

Vad är det du tjatar om? Ett billig ordskämt... hur ska jag inte kunna "fatta" det.

Tja... de flesta brukar inse att när någon drar ett skämt, oavsett om det är billigt ordskämt, så betyder inte det att det har med deras politiska sympatier att göra.

 

F.ö. stavas det devalanteriel, och jag är 22. Men du fick till stavningen bättre än de flesta brukar iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja... de flesta brukar inse att när någon drar ett skämt, oavsett om det är billigt ordskämt, så betyder inte det att det har med deras politiska sympatier att göra.

 

Det är väl svårt att motivera just det ordskämtet om man inte tycker att det finns för många myndigheter.

 

 

F.ö. stavas det devalanteriel, och jag är 22. Men du fick till stavningen bättre än de flesta brukar iaf.

 

Jo, jag noterade det efter postningen... Devalanteriel. Du är inte 22. Sjutton och ett halvt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker iofs att det är milsvid skillnad mellan "jag tycker det finns för många myndigheter" och "jag tycker vår statsapparat är för stor".

Rent procentuellt lär det väl dock vara en övervikt för högern om man skulle räkna personer som klagat på antalet myndigheter.

 

Kan ni inte ha er penismätartävling och politiska diskussion någon annanstans?

 

Är tveksam till att Eurythmech skulle våga ställa upp i en sådan, men visst har du rätt. Onödigt OT. Förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rent procentuellt lär det väl dock vara en övervikt för högern om man skulle räkna personer som klagat på antalet myndigheter.

 

Aye.

 

Är tveksam till att Eurythmech skulle våga ställa upp i en sådan, men visst har du rätt. Onödigt OT. Förlåt.

 

Vad är det värsta som kan hända? Antingen är den längre eller kortare. Känns inte särskilt givande dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(delade tråden)

 

Jo, jag noterade det efter postningen... Devalanteriel. Du är inte 22. Sjutton och ett halvt.

Nej, devalanteriel. Inte Devalanteriel.

 

Varför du tjafsar om min ålder vet jag inte. Försöker du trolla eller spelar den dig verkligen någon roll? Med tanke på att jag har mitt fullständiga namn i signaturen borde det inte vara så jävla svårt att kolla upp.

 

Sedan anser jag fortfarande att det var en enda jävla ordvits och inget mer. Det har inget med politik att göra. Jag hade dragit samma skämt om inte eurythmech hunnit först, och jag är vänstersympatisör. Poängen var att Goatse stavade fel, inget annat, om jag inte gravt missuppfattat eurythmech.

 

Edit: Kanske ska tilläggas också att eftersom det är mig du tjafsar med (och har tjafsat med tidigare) tänker jag inte agera moderator i ditt fall, eftersom jag är partisk. Men med tanke på att du redan är unbannad på nåder kanske du borde minska på arrogansen. Bara som ett tips alltså, jag tänker inte vidta några som helst åtgärder så det är inte ett dolt hot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok.. nu förstår jag vad som händer... ny tråd.

 

 

Vad är det värsta som kan hända? Antingen är den längre eller kortare. Känns inte särskilt givande dock.

 

Påklistrad avslappnad attityd till penisstorlek... visst... men bra svar... jag ger ju dig smashläge med ett sådant inlägg. Dumt av mig. Ska vässa mig.

 

Nej, devalanteriel. Inte Devalanteriel.

 

För mig kommer du alltid vara Devalanteriel.

 

Med tanke på att jag har mitt fullständiga namn i signaturen borde det inte vara så jävla svårt att kolla upp.

 

Haha... Oh boy... kommer inte tro dig förrän du fixat bevis.

 

Edit: Kanske ska tilläggas också att eftersom det är mig du tjafsar med (och har tjafsat med tidigare) tänker jag inte agera moderator i ditt fall, eftersom jag är partisk. Men med tanke på att du redan är unbannad på nåder kanske du borde minska på arrogansen. Bara som ett tips alltså, jag tänker inte vidta några som helst åtgärder så det är inte ett dolt hot.

 

22 år gammal och med gråten i halsen deklarerar du att jag minsann inte ska vara för tuff för då..... och allt detta för att jag säger du är 17 år. Du är allt en riktig tuffing mentalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, devalanteriel. Inte Devalanteriel.

 

För mig kommer du alltid vara Devalanteriel.

Tja, det är ju bättre än Delavanteriel iaf.

 

Med tanke på att jag har mitt fullständiga namn i signaturen borde det inte vara så jävla svårt att kolla upp.

 

Haha... Oh boy... kommer inte tro dig förrän du fixat bevis.

Troll, troll, troll. Ring Skatteverket och fråga. :)

 

Edit: Kanske ska tilläggas också att eftersom det är mig du tjafsar med (och har tjafsat med tidigare) tänker jag inte agera moderator i ditt fall, eftersom jag är partisk. Men med tanke på att du redan är unbannad på nåder kanske du borde minska på arrogansen. Bara som ett tips alltså, jag tänker inte vidta några som helst åtgärder så det är inte ett dolt hot.

 

22 år gammal och med gråten i halsen deklarerar du att jag minsann inte ska vara för tuff för då..... och allt detta för att jag säger du är 17 år. Du är allt en riktig tuffing mentalt.

Nu är du bara fånig. Inte för att du inte var det innan alltså, men ännu mer nu. Troll, troll, troll. Jag har ju redan sagt att jag inte tänker låta dig påverka min moderering, litar du inte på mig heller?

 

Du är helt enkelt jävligt arrogant och det har du blivit tillsagd, varnad och bannad för tidigare. Är det någon som kommit med gråten i halsen så är det du när du bett så hemskt mycket om ursäkt och lovat att aldrig mer förhasta dig... Personligen anser jag att det finns en skillnad mellan att "hota" och att "inte hota", men det är väl bara jag då.

 

Du får gärna tro att jag är 17 om jag vill. Undrar mest vad det spelar för roll. Den frågan har du ju fortfarande inte orkat besvara. Jag vet inte vad du tror att du sysslar med, menar du på fullt allvar att du inte är arrogant? Eller försöker du testa gränserna eftersom jag sagt att jag inte tänker vidta några åtgärder? Eller trollar du bara? Oavsett vilket: väx upp, för fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är helt enkelt jävligt arrogant och det har du blivit tillsagd, varnad och bannad för tidigare

 

Bannad för arrogans? Ett ironiskt sexistiskt inlägg blev jag bannad för om jag minns rätt. Men det är klart... vill man som moderator av personliga skäl banna någon kan man väl nästan alltid hitta något konstigt svepskäl... arrogans skulle ju kunna vara ett... Pokerforum goes Stalinisitic.

 

Är det någon som kommit med gråten i halsen så är det du när du bett så hemskt mycket om ursäkt och lovat att aldrig mer förhasta dig...

 

Det vore väl synnerligen otaktiskt att vara dryg, tuff och arrogant när man ber om att bli unbannad.

 

Oavsett vilket: väx upp, för fan.

 

Åååh... högstadiet all over again.... får nästan kalla kårar.

Kalla mig gärna dum i huvudet, idiot, mongolid eller vad fan du vill... men för helvete.. lägg av med det där "väx upp" och "omogen"-snacket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är helt enkelt jävligt arrogant och det har du blivit tillsagd, varnad och bannad för tidigare

 

Bannad för arrogans? Ett ironiskt sexistiskt inlägg blev jag bannad för om jag minns rätt. Men det är klart... vill man som moderator av personliga skäl banna någon kan man väl nästan alltid hitta något konstigt svepskäl... arrogans skulle ju kunna vara ett... Pokerforum goes Stalinisitic.

Det är sant, mindes fel och det ber jag om ursäkt för. Dock har du blivit tillsagd för arrogans och det spelade in när du blev bannad för sexism, så helt fel var det inte.

 

Är det någon som kommit med gråten i halsen så är det du när du bett så hemskt mycket om ursäkt och lovat att aldrig mer förhasta dig...

 

Det vore väl synnerligen otaktiskt att vara dryg, tuff och arrogant när man ber om att bli unbannad.

Menar du att du egentligen tänkte vara dryg, tuff och arrogant men att du bara spelade ångerfull för att bli unbannad? I så fall har vi förstås begått ett misstag.

 

Oavsett vilket: väx upp, för fan.

 

Åååh... högstadiet all over again.... får nästan kalla kårar.

Kalla mig gärna dum i huvudet, idiot, mongolid eller vad fan du vill... men för helvete.. lägg av med det där "väx upp" och "omogen"-snacket.

Blev du ombedd att växa upp på högstadiet också?

 

Jag kallar dig inte dum i huvudet, idiot, mongoloid etc eftersom jag inte anser att du är det och eftersom jag anser att man måste separera en människa från hennes/hans åsikter. Däremot ber jag dig att växa upp eftersom du beter dig väldigt omoget. Det här forumets genomsnittlige fjortonåring visar ju mer folkvett än du.

 

***

 

EDIT: Ser nu att du blivit bannad medan jag skrev i tråden. Jag vill poängtera att det INTE är jag som gjort det och att jag inte hade någon del i det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...