Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

TILT!

I 8.5K$ garren så har jag 99, flop kommer 236 typ, CR all in med 99, han tänker tills det är 1 sekund kvar, då synar idioten med A4, alltså han har ingenting. 17K pott, river A :(

EDIT: har allafall ca 9K i två sateliter och 1.5K i en :D Tar jag inte MINST 1 plats så är det sjukt :P

Postad

spelade riktigt jävla illa i 200K och åkte lite innan första pausen.. Pluss ca 350$ idag så är riktigt nöjd ändå :D

NU har jag bestämt mig för att det blir lir på fulltiltpoker :D Den grymt sköna klienten plus bananer övervägde stars bättre action..

MÅL för imorn:

*Spela 40 st SnGs...

*Gå ut och springa några timmar :shock:

Postad
Hur var det med fulltilt egentligen, får man spela där om man är 18?

Eller är du en lagbrytare ;)

lycka till förrästen :)

tack för lyckoönskingarna :D

Skickade mail till supporten om det, dem sa att det var 18, dem skulle ta bort den där rutan med 21 år...

Postad
Har formaterat om hårddisken o lite sånt, blev dock lite fel så jag har nu 3 operativsystem :?:P Jaja, så länge det funkar så fortsätter jag så..

haha, det var inte illa....eller jo förrästen det var det ;)

Postad

Har hållt på och grejjat med datorn idag så har inte blivit så mycket lirande.. Eftersom turbo sngs harvar vid importering till tourneymanager så har jag inte alla stats nu... dem kommer senare.

Resultat:

Dag 1: $83

Start BR: $3300

Nuvarande BR: $3217

Postad

Klar för idag. Blev inte så mycket lirande men desto bättre resultat :D Hade en heldel flyt i HU SnGs men spelade även mycket bra, strukturen passar mig som vanten. I 9 personers sng klonkade jag också rätt så fint, idag hade jag faktiskt mer flyt än oflyt :shock::P

Resultat:

Dag 2: $483

Nuvarande BR: $3700

Postad
Klar för idag. Blev inte så mycket lirande men desto bättre resultat :D Hade en heldel flyt i HU SnGs men spelade även mycket bra, strukturen passar mig som vanten. I 9 personers sng klonkade jag också rätt så fint, idag hade jag faktiskt mer flyt än oflyt :shock::P

Resultat:

Dag 2: $483

Nuvarande BR: $3700

You go "girl" :lol: