ganty66 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Hej jag visste inte riktigt var jag skulle posta detta inlägg så jag la det här!! Jag undrar om det finns någon sajt där man kan sätta in Pengar med Maistro Kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Anslut kortet till ett E-kort (Om du nu har FSB) så kan du sätta in på vilken sajt som helst med hjälp av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonsnaps Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Dock kan du inte ta ut pengarna med ett e-kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clurre Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Dock kan du inte ta ut pengarna med ett e-kort Jag kör med e-kort. Man för in pengar med e-kort och när du ska ta ut skickar du bara pengarna till maistro kortet dvs. det bank kontot ( Vissa sajter fungerar inte detta men men ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zunk Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 maEstro inte maIstro, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ganty66 Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 okej sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Hej jag visste inte riktigt var jag skulle posta detta inlägg så jag la det här!! Jag undrar om det finns någon sajt där man kan sätta in Pengar med Maistro Kort? Beställ hem ett MasterCard istället så har du (alt. Visa). Maestro får man väl om du är 16 eller uppåt, right? Men att få ett MasterCard borde inte vara några problem, eller hur? MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 De går rykten om att de finns siter där maestro funkar, jag vet inte. Men iaf så må jag säga att E-kort är de sämsta skiten som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wallinho Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 De går rykten om att de finns siter där maestro funkar, jag vet inte. Men iaf så må jag säga att E-kort är de sämsta skiten som finns. Varför är E-kort sämsta skiten som finns? Ett säkert sätt att betala på internet då den slumpar nytt kreditkortsnummer varje gång. För mig fungerar det klockrent. Kan inte se några direkta nackdelar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Du kan använda Maestro förutsatt att ditt konto är i pund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonClopt Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Hej jag visste inte riktigt var jag skulle posta detta inlägg så jag la det här!! Jag undrar om det finns någon sajt där man kan sätta in Pengar med Maistro Kort? Beställ hem ett MasterCard istället så har du (alt. Visa). Maestro får man väl om du är 16 eller uppåt, right? Men att få ett MasterCard borde inte vara några problem, eller hur? MVH //KF Fel, nu är det 14år som gäller för maestro, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Hej jag visste inte riktigt var jag skulle posta detta inlägg så jag la det här!! Jag undrar om det finns någon sajt där man kan sätta in Pengar med Maistro Kort? Beställ hem ett MasterCard istället så har du (alt. Visa). Maestro får man väl om du är 16 eller uppåt, right? Men att få ett MasterCard borde inte vara några problem, eller hur? MVH //KF Fel, nu är det 14år som gäller för maestro, lol 16+ för mastercard o visa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Hej jag visste inte riktigt var jag skulle posta detta inlägg så jag la det här!! Jag undrar om det finns någon sajt där man kan sätta in Pengar med Maistro Kort? Beställ hem ett MasterCard istället så har du (alt. Visa). Maestro får man väl om du är 16 eller uppåt, right? Men att få ett MasterCard borde inte vara några problem, eller hur? MVH //KF Fel, nu är det 14år som gäller för maestro, lol 16+ för mastercard o visa Citat från Nordea: "Från och med 1 januari 2006 kan alla ungdomar (13-17 år) med personkonto i Nordea erhålla ett Electron kostnadsfritt. " På MasterCard och VISA måste man väl vara 18? Eller är jag helt ute på hal is? MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonClopt Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Hej jag visste inte riktigt var jag skulle posta detta inlägg så jag la det här!! Jag undrar om det finns någon sajt där man kan sätta in Pengar med Maistro Kort? Beställ hem ett MasterCard istället så har du (alt. Visa). Maestro får man väl om du är 16 eller uppåt, right? Men att få ett MasterCard borde inte vara några problem, eller hur? MVH //KF Fel, nu är det 14år som gäller för maestro, lol 16+ för mastercard o visa 16år för mastercard och visa kan det stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikerik Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 16år för mastercard och visa kan det stämma? Inte officiellt på FSB i alla fall. Men det kan ju funka på andra vägar, typ om nån förälder skriver på nåt kanske eller man är jävla tät/storkund "Minimiålder för samtliga kort utom Bankkort Maestro och Världsnaturkortet Maestro är 18 år. Ansökan om Maestro-kort för personer mellan 13-16 år görs på banken med målsman." http://www.fsb.se/sst/inf/out/infOutWww/0,2608,128519,00.html?kort=5 Edit: Nordea verkar har samma "För att kunna ansöka om ett Bankkort Visa måste du: vara över 18 år För att kunna ansöka om MasterCard Kreditkort måste du: ha fyllt 18 år " http://www.nordea.se/sitemod/default/index.aspx?pid=777512 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Neteller klarar maestro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts