jaqk Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Ifjol fanns ju en liknande idé här på PF: http://msnbc.msn.com/id/14124098/ Citera
Bein Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Fan jag fattar verkligen inte engelska? Citera
jaroiten Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag gillar hur den här tight passiva gubben whinar över sin "bad beat" i sista handen. Citera
Joelsson Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Inget fel med att gnälla lite där. Klart som fasen att det är otur att han prickar A samtidigt som sin motståndare drar in 3-outaren för hela stacken. En 9:a hade säkerligen inte vår hero bustat ut med. Citera
psykologen Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag gillar hur den här tight passiva gubben whinar över sin "bad beat" i sista handen. Att du kallar en 30 -årig för gubbe säger ganska mycket om din ålder. Kom in matchen när du själv har åldern att spela. MUHAHAHA Citera
Tazavoo Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Fan jag fattar verkligen inte engelska? Han har inte råd att betala 10 000$ för att vara med, så han och några vänner spelar jag tror det var en turnering i månaden. Varje gång betalar de in 100$, och beroende på vilken plats man får så får man olika mycket poäng. Den som har mest poäng när alla turneringar är slut, får alla pengar. 10 000$ för inköp och 1 000$ för resan. Han som sedan vann saken och for till WSOP, åte efter några timmar ut med A-K mot J-10, efter att floppen kommit K-Q-6, river A och turnen någonting annat.. :] Inte helt säker på det där, men K och Q kom iallfall på floppen, och sedan kom ett A... glömt bort precis hur det var men iallfall.. så d förstår någonting iallfall :] Citera
Tazavoo Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Fan jag fattar verkligen inte engelska? Han har inte råd att betala 10 000$ för att vara med, så han och några vänner spelar jag tror det var en turnering i månaden. Varje gång betalar de in 100$, och beroende på vilken plats man får så får man olika mycket poäng. Den som har mest poäng när alla turneringar är slut, får alla pengar. 10 000$ för inköp och 1 000$ för resan. Han som sedan vann saken och for till WSOP, åte efter några timmar ut med A-K mot J-10, efter att floppen kommit K-Q-6, river A och turnen någonting annat.. :] Inte helt säker på det där, men K och Q kom iallfall på floppen, och sedan kom ett A... glömt bort precis hur det var men iallfall.. så d förstår någonting iallfall :] Citera
Recommended Posts