muskala Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Är det bara jag som har problem med att komma ihåg när jag ska lira turneringar? Missar ofta en tid, eller kommer sent pga ex matlagning, eller att man är ute och handlar, eller vad som helst. Speciellt om man får syn på en turnering några dagar innan... Har ni tips om program/annat man kan använda? Det jag direkt kommer på att det skulle vara riktigt trevligt och få ett SMS eller dyl nån timma innan turneringsstart, är det nån pokersajt som erbjuder det? Citera
Joey Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Många mobiltelefoner erbjuder en påminnelsefunktion. Typ som en väckarklocka. Citera
hallerboij Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Lägg en lapp i plonkan, där de står att du ska lira turneringen sen när du betlar i affären ser du "Raekans också turneringen börjar snart så springer du hem och beställer en pizza meds hemkörning Citera
loka2 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 sätt en klocka, skriv lappar det funkar i alla fall för mig. Citera
413x4nd3r Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Lägg in som uppgift i telefonen, alternativt som möte i allmenackan i telefonen.. funktionen finns nog i alla mobiltelefoner.. Citera
Recommended Posts