Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej.

Är en kille på 21 år. Nyss flyttat till Sthlm.

Startar om en ny fräsch dagbok. Och den ska innehålla POKERSNACK!.

Den minsta nämning om Soc eller något annat skit kommer garanterad anmälas till en Moderator. Denna dagbok är först och främst tillför att prata om poker. Kommer säkerligen dra in något ur mitt liv, men då ska det diskutteras med substans. Har ni åsikter. Säg dem med något vettigt bakom än en massa trams som svärord och andra förolämpningar för folk inte delar samma syn som er.

Nog om det!

Kommer främst koncentrera denna dagbok om FL-SH 1/2 till att börja med.

Rullen ligger på 400$ just nu.

Spelar just nu på William Hills 25£. Satte just in 25£ som är uppspelade till 75£ plus bonus på 25£

Och om 5 timmar drar jag mitt pick och pack till Sthlm. Kommer kännas otroligt skönt att flytta.

Have at ya all!

Postad

Flytten gick jättebra. Så nu är man officielt en stockholmare 8-)

Har varit på hötorget nu i två dagar och gått på bio. Pirates 2, superman returns och silent Hill.

Pirates 2 var kolossalt jättebra. Längtar redan till del 3. Superman Returns var ju sämst. Så otroligt tråkig special effektsfilm. Silent Hill var ju sevärd. Men var inte i närhet av spelen.

Tog alla pengar från William hill = 189$ av 25$ insatta. bra avkastning.

Fick just nu tillbaks 80$ i rakeback från Betfair. Roligt att se det. ska försöka spela upp det till 200$ sen ta ut det till Neteller.

William Hill pengarna kommer jag ta ut. för det behövs verkligen nu när man inte bor hemma.

Rulle just nu.

Neteller: 198$

Intertops: 350$

Betfair: 80$

Totalt: 628$ - 198 = 426$

Postad

Har varit på hötorget nu i två dagar och gått på bio. Pirates 2, superman returns och silent Hill.

Pirates 2 var kolossalt jättebra. Längtar redan till del 3. Superman Returns var ju sämst. Så otroligt tråkig special effektsfilm. Silent Hill var ju sevärd. Men var inte i närhet av spelen.

Tog alla pengar från William hill = 189$ av 25$ insatta. bra avkastning.

Fick just nu tillbaks 80$ i rakeback från Betfair. Roligt att se det. ska försöka spela upp det till 200$ sen ta ut det till Neteller.

William Hill pengarna kommer jag ta ut. för det behövs verkligen nu när man inte bor hemma.

Rulle just nu.

Neteller: 198$

Intertops: 350$

Betfair: 80$

Totalt: 628$ - 198 = 426$

Postad

Jag beklagar! ;)

Lycka till med spelet ändå!

Haha. Sthlm är skön stad :lol: Sitta i kungsträdgården och spela Schack är ganska soft. :P

Postad

Jag beklagar! ;)

Lycka till med spelet ändå!

Haha. Sthlm är skön stad :lol: Sitta i kungsträdgården och spela Schack är ganska soft. :P

Postad

Projekt förvandla 80$ till 200$ avklarat!

Cashar ut 200$ från Betfair nu.

Nu ska jag åka till Jakobsberg och kolla in skolan. Ska ävne kolla på skor, och sne lite parfym. Och för all del inte glömma köpa smör :lol:

Edit* ok. Jag ljög. Cashar ut 300$ :lol: Kunde inte hålla mig att spela mot så dåliga spelare så jag måsta stanna tills nu :lol:

Postad

Projekt förvandla 80$ till 200$ avklarat!

Cashar ut 200$ från Betfair nu.

Nu ska jag åka till Jakobsberg och kolla in skolan. Ska ävne kolla på skor, och sne lite parfym. Och för all del inte glömma köpa smör :lol:

Edit* ok. Jag ljög. Cashar ut 300$ :lol: Kunde inte hålla mig att spela mot så dåliga spelare så jag måsta stanna tills nu :lol:

Postad

Börjat spelat på Interpoker just nu. Ska spela in deras 100$ monthly.

Hade även 25$ bonus kvar att spela in på 66MPP.

Så totalt ska jag spela in 566MPP.

Satte in 100$, ligger just nu på 146$

Spelat 27.50/566 MPP

ps: Kommer spela 2/4 FL för denna bonus.

Postad
Woooow....

Att börja med 25BB låter inte så väldans hett...

Jag vet. Men kan skjuta in mer OM det skulle gå åt hel*e**, men brukar sätta in 50-75bb när jag clearar bonusar.

Postad

Jahapp. Spelat klart en session nu. Gick 100.65$ upp.

Interpoker:

IN100$ UT -

Totalt 226$

Bonus: 25$/66MPP Klar

Bonus: 100$ 5/500 MPP

Sämst att min Dvd-brännare är sönder (fick den så) och har ingen som helt dvd-läsare just nu, så jag snot min hyresvärd dator och spelar på :twisted: eftersom internert inte fungerar på min dator.

ska kolla in efter Rosa Converse skor till veckan. Men hittade inga i min storlek :evil: (när jag kollade tidigare)

"I´ve got a jar of dirt, I´ve got a jar of dirt, And geuss whats inside it" :lol:

Postad

Äsch.

Påbörjade en Session till igår på 2/4. Förlorade 140$ på ca: 40 händer. Tog resterande till ett 3/6 Turbo bord. Lyckades spela upp dem till fina summan 379$ tills jag fick en korttorka på 1,5 timmar. Missade 90% av alla potter, eller de hittade sina älskade 2-outare. Så just nu bustade jag allt. :(

ska slänga in 100$ nya senare. Och hoppas det ska gå lite bättre. Ibland förlorar man 8-)

411/566 MPP spelade.

Postad
ska kolla in efter Rosa Converse skor till veckan. Men hittade inga i min storlek :evil: (när jag kollade tidigare)

Är inte du en kille? har för mig att du sa det i förra dagboken..

Postad

Fortfarande av det manliga könet, och vill fortfarande ha Rosa Converse skor :lol:

Postad

Så, nu var bonusen inspelad. Statestik då!

Interpoker

IN-200$ UT+401$

Totalt: +201$

Hade lite oflyt i slutet på 2/4 och fick inga kort eller träffar alls. Satte mig ner på 1/2£ och spelade in resten där.

Sjukt att jag måste ta ut 148$ till CC, och inte allt till Neteller.

Jaja. På torsdag ska jag köpa Rosa Converse skor :P

Postad

Han har ju flyttat till Sthlm läs gärna tråden innan!

Postad

Han har ju flyttat till Sthlm läs gärna tråden innan!

Den är borttagen för den ballade ur totalt. Men borde nog skriva det på min första sida här.

Postad

Spelar på Sun poker nu för deras roliga bonus. Gick desto värre urdåligt, eller jag spelade så dåligt.

In med 100$, sätter mig ned på ett 2/4£ bord. Spelar upp mina 52£ till 157£. Bordets sämsta spelare med flop seen på 89% drar till ett 3/6 bord. Gissa vem som följer? Berg och dalbana hela vägen. Högst uppe i 340£ men slutade på 0 av ren ilska. En av de få gångerna på sistonde jag total tiltar. Dels för att jag vart utdragen i 2 st potter som hade ca: 150£ var. Dessa äckliga 2 outare :evil:

Edit* Spelat in 256/500 MPP för den som intresserad.

Men nu ska jag ta en dusch och sen blir det köpa Rosa Converse skor :D

ps: Galen engelskman whoopade mitt arsel igår rejält i Schack på kungsträdgården. Ouch. Och jag ser mig själv inte som en dålig Schackspelare.

Han vann 3/3 men sista var nära att jag vann. Vart spel tills någon gjorde ett dåligt drag. Och det föll på mig. Hoppas han är där idag så man kan få revanch :lol:

Postad

Spelar fortfarande på Sun poker.

Har mest gått på Bio de senaste dagarna. idag var jag på Miami Vice som hade premiär. Var rätt så bra faktigst. Fast inte lika bra som Collateral eller Heat.

Sen är det en riktig puma som ska flytta in i lägneheten. 2 fel bara.

1: Eventuell Pojkvän

2: 16 år. :evil:

Men om hon är intelligent, mogen och väldigt o-fjortis aktig så kan faktigst 16 år hos en tjej vara lika mentalt kompentent som en 20-årig kille (lol, no offense till er killar)

VF, ser ju väldigt bra ut... Kommer bli en trevlig tid framöver i huset :lol:

Edit:

Poker resultat.

Har totalt satt in 300$ på sun poker. Har nu 276$ på kontot + bonus nu snart. Mål är att gå 200$ upp totalt än vad jag satte in.

364/500 MPP inspelade.

Postad

En massa snusk resultat.

Sunpoker

IN300$ UT510$

Resultat 210$

Bonus: 100$

Vart så otroligt less på nätverket nu så jag skottade lite 3/6£ FR ett tag. Var nere som lägst på 12£ men jobbade upp allt till 198£ sen nu har jag cashat ut.

Mitt mål att vinna 200$ lyckades. Så jag gick över 200$ i ren vinst som är väldigt skönt.

Och för er som tankar musik, film osv. Newsgroups äger. 870 kb/s konstant. BitTorrent, suck my balls.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Desperate Housewifes :lol: klockren serie ;)

Postad

Känns som att jag förtjänar en fet smäll just nu.

Har sagt jag INTE ska spela på B2B, men ändå slänger jag in 970:- för att cleara 150 VIP. Tar kanske 38 VIP sen gulade man.

Ska undvika det där sktinätverket! Spelet där är ganska så onormalt.

ps: Lika ongame nätverket med ds: