PellePelle Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Blinds 0.05/0.1 jag sitter på knappen och får kn - kn Alla foldar till mig som höjer till $1 SB höjer till $2 BB synar Jag synar Flop: 4 , 5 , 7 SB bettar $0.2 BB synar Jag höjer till $2 (jag tror/gissar på att båda har två överkort) SB synar BB folds Turn 10 Jag bettar pott, han/hon synar River: A Han/hon pressar all-in och de kostar mig $8 att syna, jag foldar. Var de rätt spelat? Vad ska jag göra annorlunda? Citera
Nusseman Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Hur kan alla folda till SB om du sitter på knappen? Citera
PellePelle Postad 2 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2006 oj hehe menar att alla foldar till mig Citera
Nusseman Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Som gör vad då? Skriv gärna om ditt inlägg och ta en titt här för lite vägledning Citera
PellePelle Postad 2 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2006 så nu är de rätt, hehe blev lite konstigt där! Citera
Joltic Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Jag tror jag förstod och hade troligen gjort likadant som dig i och med att du spelar på micro limit så sitter säkert någon tomte och drar på att träffa sitt A enda skillnaden jag hade gjort hade varit möjligen att höja lite mer efter flop. Citera
pexx Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Hade väl varit bra att betta både flop och turn lite hårdare men det hade kanske inte spelat så stor roll. Sitter SB på två Hs släpper han nog inte och var det två överkort så.. ja, du såg ju. Citera
Recommended Posts