FireSole Postad 22 December , 2004 Rapport Postad 22 December , 2004 Spelar FL 0.5-1 Får AA på knappen! Höjer innan floppen får bara en synare. Floppen kommer 92A Fi checkar - jag bettar. Turn kommer A Fi bettar jag Raisar Fi Folds Borde jag spelat den här handen lite mer passivt? * RP - QoS * Citera
Trolldeg Postad 22 December , 2004 Rapport Postad 22 December , 2004 Om du har position på honom, vilket du verkar ha, så kan det nog vara rätt att syna för att låta han betta en gång till på rivern och då reraisa istället. Då kommer han få det mycket svårare att släppa sitt mellanpar för ett extra bet. Däremot om du reraisar på turn så vet han att han måste betala 2 BB till och kommer nog ganska ofta släppa mellanpar om han har lite vett bakom öronen. Citera
demme1 Postad 22 December , 2004 Rapport Postad 22 December , 2004 Räkna med att han kommer att försöka intala dig att ha har ess (och du inte). Alltså; 1. beta floppen. 2. Syna hans bet på turn (hoppas att han betar river också) 3. Beta/raisa river. Då maximerar du vinsten. Citera
Recommended Posts