Gå till innehåll

WSOP 2006: Event 37, fler svenskar i farten!


Kalfir

Recommended Posts

Med 157 deltagare kvar av 2800 startande har vi på top30

4: Johan Storåkers

21: Richard Olofsson

30: Ulf Jonasson

 

Antar att de två senare är svenskar med de namnen. Det ser ut att kunna bli ett bra år.

 

Kan passa på att tillägga att på 32:a plats har vi Gusten Sjöberg.

 

 

EDIT.. Alltid bra om man kan stava...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt:

 

Olofsson Eliminated

From the small blind, Richard Olofsson raises to $35,000 and the big blind, Jow Awada, calls. The flop comes A:spade: 7:diamond: 4:spade: , Olofsson checks and Awada goes all-in. Olofsson ponders shortly, and says, "I guess its time to gamble. I call." Olofsson flips over Q:spade: 8:spade: and is clearly disappointed with Awada flips K:spade: 6:spade: . The turn is the 9:diamond: and the river is the K:club: . Olofsson is eliminated in 22nd place and is taking home $16,835. Joe Awada climbs the ladder up to $331,000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som är herr Jonasson, var inte roligt att åka ut på 41'a plats, en som raisade och jag ställde med AJo runt 60-70k, han steker i 5min och callar med 99, floppen kommer A blankt blankt, turn blankt, på rivern kommer 9, skulle haft bra med marker om jag vunnit den potten, men det är sånt man får leva med. Thats Poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som är herr Jonasson, var inte roligt att åka ut på 41'a plats, en som raisade och jag ställde med AJo runt 60-70k, han steker i 5min och callar med 99, floppen kommer A blankt blankt, turn blankt, på rivern kommer 9, skulle haft bra med marker om jag vunnit den potten, men det är sånt man får leva med. Thats Poker!

 

Bra kämpat...

 

Nya tag nu óch klonka hem något stort....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...