Gå till innehåll

Slow_fox - Cuttar av rullen lite =)


Slow_fox

Recommended Posts

Vet inte hur man hittar HH på Prima. Så får ta en hand manuellt..

 

NL100 6manna

 

Sitter UTG får 88 synar blind

UTG+1 synar fold fold SB syn BB check

 

Flop 8h 10h 7d check check jag bettar lite mindre än potten fold fold syn av SB sen foldar BB

 

Turn kommer Jc han bettar jag höjer och han ställer! Vad ska jag göra?? Räcker min triss??

 

Givetvis står inte trissen då han pushar här. Syna bara hans bet på turn och hoppas att fylla på river.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet inte hur man hittar HH på Prima. Så får ta en hand manuellt..

 

NL100 6manna

 

Sitter UTG får 88 synar blind

UTG+1 synar fold fold SB syn BB check

 

Flop 8h 10h 7d check check jag bettar lite mindre än potten fold fold syn av SB sen foldar BB

 

Turn kommer Jc han bettar jag höjer och han ställer! Vad ska jag göra?? Räcker min triss??

 

Givetvis står inte trissen då han pushar här. Syna bara hans bet på turn och hoppas att fylla på river.

 

Dum som jag är så synade jag han visar upp Q9 !

:evil: Aja man lär av sina misstag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dages resultat är helt okej! Har enbart spelat på Nordicbet. Spelade bra förutom några fåtal händer där jag gjorde dumma synar :-o ! Ska inte lira mer idag kanske imorgon om jag får tillgång till en dator :P

 

17/8

 

CG: +$510 (NordicBet)

 

Bankrulle:

 

Eurobet: $1806

NordicBet: $734

 

Måste bara notera både för dom som läser + att jag själv ska förstå hehe ligger plus $2940 på 24dagar! 8-):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att det går så bra för dig, är ju skaplig månadslön du skrapat ihop :D

 

Angående 88-handen måste synen inte vara fel. Det är ju lite read-beroende. Är chansen hyfsad att bluffar, eller är lite fiskig och har typ två par, så kan man ju hitta synen. Men som sagt, det beror ju en del på read, pottstorlek och stackar såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att det går så bra för dig, är ju skaplig månadslön du skrapat ihop :D

 

Angående 88-handen måste synen inte vara fel. Det är ju lite read-beroende. Är chansen hyfsad att bluffar, eller är lite fiskig och har typ två par, så kan man ju hitta synen. Men som sagt, det beror ju en del på read, pottstorlek och stackar såklart.

 

Tack KungXerxes! Jo det är väll lite sant men jag kännde mig ändå slage, och övertygade mig själv att han hade sämre. Eftersom vi alla limpade in så ökar ju också risken att han hade stege..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag startat ett projekt åt min flickvänns far ;) Jag har fått 100kr av honom som jag ska försöka spela upp lite.. Kan vara lite kul och se om det går att vinna nå! Ligger nu nästan 100kr plus 8-)

 

Måste vara EV- att lira åt ngn annan. fast du har väl igen det i arvet om 50 år! :D Vad ligger du + totalt sett på pokern sen du började lira och vad är målet i sek /månad (eller kör du efter kr/h) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser förresten att du lirar på Eurobet. Testade den själv men tyckte att den var helt omöjlig, synade raise av misstag o.dyl, kort sakt svårt att se vad folk gjort (sen gillar jag inte avatarer heller...)! Eller så är det bara jag som är helt jävla korkad :D

 

vad tycker du är bra med klienten? Tyckte under mitt korta test att det var mkt fisk som lockade men fixade bara inte klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag startat ett projekt åt min flickvänns far ;) Jag har fått 100kr av honom som jag ska försöka spela upp lite.. Kan vara lite kul och se om det går att vinna nå! Ligger nu nästan 100kr plus 8-)

 

Måste vara EV- att lira åt ngn annan. fast du har väl igen det i arvet om 50 år! :D Vad ligger du + totalt sett på pokern sen du började lira och vad är målet i sek /månad (eller kör du efter kr/h) ?

 

Mjo är väll inte något att fördra att lira åt någon annan, ser det bara som en liten omväxling :P

 

Just nu ligger jag ca: $6300 plus sammanlagt. Mitt mål är att börja lira NL200 inom en snar framtid. Sem har jag inte bestämt exakt hur mkt plus jag vill gå men det kommer jag på senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser förresten att du lirar på Eurobet. Testade den själv men tyckte att den var helt omöjlig, synade raise av misstag o.dyl, kort sakt svårt att se vad folk gjort (sen gillar jag inte avatarer heller...)! Eller så är det bara jag som är helt jävla korkad :D

 

vad tycker du är bra med klienten? Tyckte under mitt korta test att det var mkt fisk som lockade men fixade bara inte klienten.

 

Avatarerna går att ta bort. Du kan göra så att det står siffror ovavför beloppet som bettas och på potten ;)

 

Jag har lärt mig klienten och som sagt fisk finns det gått om på det nätverket :) Du kan ju göra ett nytt försök och se om du har samma uppfatning :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser förresten att du lirar på Eurobet. Testade den själv men tyckte att den var helt omöjlig, synade raise av misstag o.dyl, kort sakt svårt att se vad folk gjort (sen gillar jag inte avatarer heller...)! Eller så är det bara jag som är helt jävla korkad :D

 

vad tycker du är bra med klienten? Tyckte under mitt korta test att det var mkt fisk som lockade men fixade bara inte klienten.

 

Avatarerna går att ta bort. Du kan göra så att det står siffror ovavför beloppet som bettas och på potten ;)

 

Jag har lärt mig klienten och som sagt fisk finns det gått om på det nätverket :) Du kan ju göra ett nytt försök och se om du har samma uppfatning :P

 

 

Ok, tack för tipset, det var alltså som jag trodde, att det var jag som hade noll koll!

 

Ska testa att ändra inställningarna så får vi se hur det går, som tack kan du få 10% av vinsten på Eurobet om jag klonkar! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser förresten att du lirar på Eurobet. Testade den själv men tyckte att den var helt omöjlig, synade raise av misstag o.dyl, kort sakt svårt att se vad folk gjort (sen gillar jag inte avatarer heller...)! Eller så är det bara jag som är helt jävla korkad :D

 

vad tycker du är bra med klienten? Tyckte under mitt korta test att det var mkt fisk som lockade men fixade bara inte klienten.

 

Avatarerna går att ta bort. Du kan göra så att det står siffror ovavför beloppet som bettas och på potten ;)

 

Jag har lärt mig klienten och som sagt fisk finns det gått om på det nätverket :) Du kan ju göra ett nytt försök och se om du har samma uppfatning :P

 

 

Ok, tack för tipset, det var alltså som jag trodde, att det var jag som hade noll koll!

 

Ska testa att ändra inställningarna så får vi se hur det går, som tack kan du få 10% av vinsten på Eurobet om jag klonkar! ;)

 

Haha! Ja då ska jag heja fram dig till en riktig klonk då! Vi får väll lira nån turre tillsammans 8-)

Skriver du någon dagbok?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är nästintill gul på Nordic nui :? Aj är gul nu! Fy fan! Spelar långt ifrån bra... Ska nog försöka hålla mig ifrån pokern ett tag nu om jag ska vara förnufftig. :? Har ju uppnått mitt månadsmål att ha en rulle på $5000 så nu kankse jag kan hålla mig borta från pokern den sista tiden på den här månaden.

 

Ja så får det bli eller iaf nästan ;) Ska börja spela igen den 27/8 Då jag sitter i min egenlägenhet och kan spela i lugn ocg ro 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...