Anderssson Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Alltid när jag spelat på Doyles room kommer ett meddelande upp när jag ska stänga av datorn. Windows kan ej avslutas pga Cardreader.exe är aktivt. Va fan är det? nått att oroa sig för? Citera
Ripperkof Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Måste vara ett program som gör att de andra ser vad du har för kort!! Citera
Vitae Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Googla så hittar man en del som inte är pokerrelaterat iaf. Citera
Joltic Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Efter lite undersöknig har jag kommit fram till att det är en drivare till din dator...alltså absolut inget att oroa sig för. Så här står det om den filen. ・「1556A Card Reader driver for Win2K/XP」 - CardReader.exe ・「1556A Centrino CPU hotfix for WinXP」 - Hot_Fix.exe ... Citera
Anderssson Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 jag hade inte oroat mig speciellt mkt om det inte varit för att det alltid kommer upp efter jag lirat på den pokersajten Citera
TheJack Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 En sån som läser minneskort, det är jag rätt säker på. Citera
Oldman-S- Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 jag hade inte oroat mig speciellt mkt om det inte varit för att det alltid kommer upp efter jag lirat på den pokersajten Jag tror du kan sluta oroa dig File Name: cardreader.exe File Size: 1154.9KB Software Name: Card Reader Descriptions: Card reader driver. OS Support: WinXP Citera
Klyka Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Hade det varit nån spyware som läser dina spelkort så vore det dumt att döpa den till cardreader.exe... Citera
kydyl Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Hade det varit nån spyware som läser dina spelkort så vore det dumt att döpa den till cardreader.exe... Eller smart om majoriteten tänker som du, jmfr med att gå all in med nötterna. "inte kan han väl... nä varför skulle han... hade han nöten inte skulle han väl.... vafan jag synar!!" Citera
pokerbobba Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 spywaren som finns brukar ju trots allt ha väldigt dåliga namn så varför inte? Citera
Recommended Posts