King59 Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Hej! Dax för en ny dagbok är på pf,Mitt namn är Sebbe och är 18 bast.. Spelar på titanpoker och spelar 1/2 dollars cashgame och spelar stora MTT. Citera
Jeppann Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 No offence men forumet blir jäkligt överbefolkat på dagböcker. Din presentation stinker "jag kommer lira 5 dar och när jag gått minus de 3 sista av dessa tappar jag lusten och lägger av". Citera
Mogge13 Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 No offence men forumet blir jäkligt överbefolkat på dagböcker. Din presentation stinker "jag kommer lira 5 dar och när jag gått minus de 3 sista av dessa tappar jag lusten och lägger av". håller med.. du kanske skulle kunna skriva lite mer i presentation.. Citera
King59 Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 Ok.. Ursäkta killar här kmr en riktgt presentation av mig och mina mål.. Namn Sebbe nickar LaEss är 18 år och har spelat poker i ca 1 år.. Har lirat på flertalet sajter men för tillfället är det TitanPoker som gäller.. Lirar CashGame på 1/2 blinds och en del MTT när jag har tillfälle och tid något som kan vara en bristvara när man jobbar under sommaren.. Mina mål med den här dagboken håller på att stakas ut och kommer senare, ska kalkylera och fixa lite först Enjoy! Citera
Recommended Posts