ali-in Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Hej, jag har precis formaterat om min dator och allt gick jättebra, allting fungerar förutom att det verkar som om jag inte har något nätverkskort installerat. Har precis skaffat den här datorn (begagnad) men jag e säker på att det finns ett nätverkskort för jag kan tom koppla in modemet och det börjar lysa i kontakten men när jag går in på kontrollpanelen och nätverksanslutningar så är det bara tomt? Har ni någon aning om vad det kan va för fel? Tack på förhand //AM ps. tips på andra forum som lämpar sig mer för dessa frågor uppskattas. Citera
The Grand Bark Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Du måste gå in i Kontrollpanelen och skapa en näteverksanslutning under Nätverks- och Internetanslutningar. Kolla i Hjälp och Supportdelen för info. Citera
ali-in Postad 24 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2006 har testat det men det står att jag måste aktivera internet protocol och att mitt modem inte är anslutet fast jag vet att det är rätt anslutet. Ska leta runt lite till... och tack för länken Citera
elninjopink Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Kolla upp vad du har för kort och fixa drivrutiner. Brukar följa med en skiva med drivisar till datorn, men den kanske du inte har tillgång till? Citera
Recommended Posts