suitednotie Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Ska flytta och håller på att byta bank. Har ej klart med nytt VISA på nya banken. Kan jag sätta in pengar över disk, på bank eller post, och vad och hur fyller jag i "inbetalningskortet" om det är möjligt? Tack för svar! Citera
TheJack Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Alla bankkonton har ett IBAN nummer. Ditt kontonummer i internationellt format. Det är det Neteller vill ha. VISA kan ej användas så vitt jag vet. Citera
suitednotie Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2006 Jag kanske uttryckte mig otydligt, men jag vill sätta in pengar på mitt NETeller-konto. Kan jag göra det via bank- eller postkontor över disk? Citera
MarkusPil Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Jag tror att netellers support kan hjälpa dig... Citera
vetgirig Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Jag kanske uttryckte mig otydligt, men jag vill sätta in pengar på mitt NETeller-konto.Kan jag göra det via bank- eller postkontor över disk? Javisst - det är bara välja överföring via bank till dem men i stället betala in det direkt till ett av SEBankens kassor med de uppgifter som du skulle använt för att överföra pengar från din bank. Att man kan betala en räkning på ett bankkontor är någonting som dagens ungdom tydligen aldrig hört talas om. Citera
kydyl Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Att man kan betala en räkning på ett bankkontor är någonting som dagens ungdom tydligen aldrig hört talas om. Nej och det är nästan så man är glad för det med tanke på de hutlösa avgifterna. De tar väl en 50 sek per räkning nu om de inte höjt ännu mer sen sist jag tvingades in på banken och behövde bevittna en stackare som skulle betala två räkningar. Citera
Recommended Posts