kausti Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 ** Game ID 869194404 starting - 2006-07-23 02:16:01 ** Chomp Chomp Chomp [Hold 'em] (0.05|0.10 No Limit - Cash Game) Real Money - Fitter-C sitting in seat 1 with $4.65 - Given sitting in seat 2 with $8.79 - mystiqueways sitting in seat 3 with $8.70 <- Ingen riktig read på killen - kausti sitting in seat 4 with $9.90 - Samara1313 sitting in seat 6 with $2.95 - thatsthat sitting in seat 8 with $11.85 [sitting out] - Macio09 sitting in seat 10 with $5.58 [Dealer] Fitter-C posted the small blind - $0.05 Given posted the big blind - $0.10 ** Dealing card to kausti: , <- Ok hand. mystiqueways called - $0.10 <- han synar bara. Inget AA-JJ/AK iaf. Tomtenivå, så kan vara vad som helst. kausti called - $0.10 <- Synar för att se floppen. Vid höjning slängs handen Samara1313 folded Macio09 folded Fitter-C called - $0.10 Given checked ** Dealing the flop: , , <- Där satt den Fitter-C checked Given checked mystiqueways bet - $0.10 <- Mesbet kausti raised - $0.50 <- Bet pott Fitter-C folded Given folded mystiqueways called - $0.50 <- Han synar. Ingen aning vad han sitter på. ** Dealing the turn: mystiqueways bet - $0.10 <- Mesbet kausti raised - $1.50 <- Pottar igen mystiqueways raised - $2.90 <- Raise. Träffa han hålstegen tro? kausti called - $2.90 <- Synar bara. Fegt? Rätt/fel (inte tjuvkika på resultatet nu! )? Vill se rivern. Hoppas på kåken. ** Dealing the river: <- Yes! mystiqueways bet - $0.10 <- Mesbett IGEN. kausti went all-in - $6.40 <- Väljer att ställa här. Får ju förhoppningsvis syn av stegen. Färgen med (som att han nu skulle ha den?). Ja tänker inte mkt, utan ställer direkt. Säker på att han har stegen av nån anledning. mystiqueways went all-in - $5.10 <- Syn. mystiqueways shows: , <- Suck... kausti mucks: , mystiqueways wins $17.30 from the main pot <- hejdå pengarna. End of game 869194404 Stackars mig. Buhuuu. Såpp. Nu skiter vi i resultatet. Vill ha analys på turn/river här. Har ingen read på killen, men sätter ändå honom på stegen. Brukar betyda det. Rätt att bara ta för givet utan read? Amatörig kausti? Rätt att ställa på rivern? Andra fel? Pottar ju direkt på floppen med settet. Turn blir jag rädd. Gör jag fel att bara syna hans raise? Rivern ställer jag. Rätt/fel? Han kunde ju haft AJ. Nåt som jag inte alls hade i huvudet när handen spelades. Citera
Albert Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Nej. In med degen bara. Vilket Ax som hlest synar där. Citera
DrRoland Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Man kan inte undgå att bli imponerad av hur ofta folk synar bets med underpar och träffar på den här nivån. När han har träffat på turn är det i princip bara att betala av. Det är iofs ingen superkåk, men handen är nästan omöjlig att folda ändå. Citera
Recommended Posts