Macallan Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 ROI = nettovinst/insats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 ROI = nettovinst/insats. Alltså vinsten-kostnaden för den spelade SNG´n/kostnaden för den spelade SNG´n? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 ROI står för Return on investment dvs avkastning på investering. 0% är alltså +/- noll som resultat, och 100% är en dubbling. Någon annan definition bygger på missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hårdrock Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Jag har spelat ungefär 350 stycken $5 SnG och har omkring 42% ITM. Härligt nog har jag flest förstaplatser och minst tredjeplatser. Med denna hyfsat stabila bas som grund tyckte jag att jag kunde ta steget upp till $10 när BRen så tillät (ungefär 30 inköp). Har nu klarat av cirka 70 stycken på min nya nivå och ligger kring 40% såhär långt. 400+ matcher är kanske inte tillräckligt för att jag ska säga att jag är en vinnande spelare, men såhär långt ser det bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Jag har spelat ungefär 350 stycken $5 SnG och har omkring 42% ITM. Härligt nog har jag flest förstaplatser och minst tredjeplatser. Med denna hyfsat stabila bas som grund tyckte jag att jag kunde ta steget upp till $10 när BRen så tillät (ungefär 30 inköp). Har nu klarat av cirka 70 stycken på min nya nivå och ligger kring 40% såhär långt. 400+ matcher är kanske inte tillräckligt för att jag ska säga att jag är en vinnande spelare, men såhär långt ser det bra ut Berätta vad du har för ROI istället, ITM % säger inte speciellt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 [skryt] Idag hade jag 83% ITM och 142% ROI [/skryt] I övrigt: Läs här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Hårdrock: Det låter rätt stabilt! Har spelat betydligt färre än du men det går hyffsat än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts