Gå till innehåll

Punkrock_kid - Vägen mot Highstakes - Back to NL300


-PK-

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Åk till Koh chang ta dig därefter till bangbao village o åk ut till Koh maak!!!!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU mer privat beachar går inte att få.

 

mumma där

 

Private beach med polaren är ju aldrig fel.... :oops:

 

Och polarens flickän...kanske någon bortsprungen hund också...kan hända mkt kul :)

 

lol... och sen en liten ladyboy på morgonpromenad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åk till Koh chang ta dig därefter till bangbao village o åk ut till Koh maak!!!!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU mer privat beachar går inte att få.

 

mumma där

 

Private beach med polaren är ju aldrig fel.... :oops:

 

Och polarens flickän...kanske någon bortsprungen hund också...kan hända mkt kul :)

 

lol... och sen en liten ladyboy på morgonpromenad

 

Haha bara EN ladyboy..? När vi kan ta med oss hur många vi vill..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja, Då har man äntligen skaffat Internet på det nya hotellet i Patong så Dawwe och jag ska nog grinda lite grann innan vi går ut ikväll. Det e riktigt bra här nere och nu när man kan börja grinda igen så kommer det säkert bli ännu bättre :D

 

Pokermässigt så är jag fortfarande lite back denna månad efter tiltsessionen jag spelade för några dagar sedan men det vänder säkert ikväll. Igår lirade vi livepoker med några andra svenskar så jag har hållt igång lite iaf :) Vann den ena SNGn och slutade 1000 baht + eller nåt, Riktigt nice ;)

 

Det jobbigaste är att Dawwe inte är så värst fotbollsintresserad så jag kommer förmodligen få det svårt att få med honom att kolla på Merseysidederbyt på Lördag. Jag har erbjudit honom att låna en Liverpooltröja, får hoppas han ställer upp :P

 

Nu drar nog Grinden snart igång tror jag, Spännande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge är du nere?

 

om 20dagar går planet till bangkok. så bli så sjukt gött, enda som går i mitt huvud nu.

Vi åker tillbaka till Sverige den 28e. Så de blir i samma veva som ni åker hit.

 

Förstår att du längtar :D Detta är ju min första gång i Thailand och man kan ju lugnt säga att man kommer sakna landet när jag åker hem. Riktigt underbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge är du nere?

 

om 20dagar går planet till bangkok. så bli så sjukt gött, enda som går i mitt huvud nu.

Vi åker tillbaka till Sverige den 28e. Så de blir i samma veva som ni åker hit.

 

Förstår att du längtar :D Detta är ju min första gång i Thailand och man kan ju lugnt säga att man kommer sakna landet när jag åker hem. Riktigt underbart.

 

hoho, kanske vi ses på flygplatsen ;)

 

näh, skämt åsido, vi kommer dit 14tiden och du flyger väl på natten?

 

var bor du i bangkok? vi är 12st pokerspelare som kommer bo några nätter på http://www.bangkoksuite.com innan vi flyttar in i våra cribs. kan ju alltid snacka lite skit och ta någon chang när du varvar ner efter sista dagens stressshopping.

 

chatta med oss pokerspelare i thailand:

http://www.thejediacademy.net/chat.php

sedan skriver du /join #pokerithailand så tar vi resten därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jobbigaste är att Dawwe inte är så värst fotbollsintresserad så jag kommer förmodligen få det svårt att få med honom att kolla på Merseysidederbyt på Lördag. Jag har erbjudit honom att låna en Liverpooltröja, får hoppas han ställer upp :P

 

 

 

MANCHESTER UNITED!

 

:P

 

:shock:

 

Säger bara Steven Gerrard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sååå skönt att hitta ett hyfsat + på 1/2. Spelade c.a 1,5h och plussade 425$. Nu e jag helt plötsligt bara 60$ back denna månad, Det börjar stämma mer o mer nu faktiskt. Blir nog inget mer spel idag då jag måste ner till barerna ett varv också :P Jag tänkte lägga upp ett par händer från gårdagens session som kanske är lite intressanta. Möjligen kan jag kanske hitta någon från denna session också. Händerna som jag tänkte lägga upp spelades dock på Dawwes dator så jag ska bara få honom att skicka över dem om jag inte hittar de på klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir inte några inlagda händer från gårdagens session tyvärr då MrDawwes PT hänger sig så fort man ska importera händer :x Funderar på att grinda lite nu då det känns lite för tidigt för att sova, normalt så sitter man ju inte på hotellrummet vid den här tiden :) Är alltså 425$ + för dagen och det skulle vara nice om man kunde plussa upp emot 1000$ idag.

 

Lets begin!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lite mer spelande inatt och det blev inget monsterplus men endå tillräckligt för att jag ska ligga på plus totalt sett denna månad. Hela 3$ upp denna månad så min BB/100 måste vara enorm. Idag blir det Liverpool-Everton på en närliggande pub och förmodligen lite grind också. Ska dra och käka lite med MrDawwe nu men uppdaterar dagboken senare ikväll. Kanske kan vara roligt att visa lite händer också, har varit grymt dålig på det men har inte varit så mkt intressant förutom de som spelades på Dawwes dator. Är medveten om att dagboken är lite trist för tillfället men jag har ju semester trots allt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OVANLIGT!! att en reraise preflop på Primas NL200 är AA. Det slår ju inte fel en enda gång ju :) KK mot AA förstörde en i övrigt välspelad session som därför slutade back ca. 140$. Funderar på att börja släppa KK preflop när jag blir reraisad av någon jag inte vet är lös. Folk vågar inte reraisa andra händer än AA :) Ska skippa badbeatwhinandet och istället posta en hand som är dåligt spelad. Råkar limpa preflop p.g.a action på andra bord och andra misstaget är att checka turn men jag har haft så dåliga erfarenheter av bet när färgkortet sitter så jag exprimenterade lite genom att försöka mig på en läcker c/r istället ;) Som spelat, Vad göra på river?

 

- Punkrock_kid sitting in seat 1 with $205.85

- satchmo sitting in seat 3 with $0.00 [sitting out]

- robert18181 sitting in seat 4 with $83.11

- fimbstar9 sitting in seat 5 with $56.92

- SUPEREKAN sitting in seat 6 with $507.75 [Dealer]

 

Punkrock_kid posted the small blind - $1.00

robert18181 posted the big blind - $2.00

** Dealing card to Punkrock_kid: :8s::7s:

fimbstar9 folded

SUPEREKAN folded

Punkrock_kid called - $2.00

robert18181 checked

 

** Dealing the flop: :Js::Ks::8h:

Punkrock_kid bet - $3.00

robert18181 called - $3.00

 

** Dealing the turn: :Ts:

Punkrock_kid checked

robert18181 checked

 

** Dealing the river: :Td:

Punkrock_kid bet - $8.00

robert18181 raised - $40.00

Punkrock_kid ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga stats på FI? Rätt klar fold tycker jag, finns inga händer du slår förutom en bluff och det tror jag inte han vågar sig på när du bettar på den brädan.

Får ha en grymt bra read på FI som tomtig här om jag ska syna.

Jag hade ingen read på FI nej, men det som gör mig konfunderad så här i efterhand, Vad checkar man för hand i BB efter SB-limp som man sedan kan göra en stor värderaise med på river? T8? Skumt läge då jag på sätt o vis också underrepresenterat min hand genom en turncheck. Jag tror inte han bluffar särskilt ofta här trots allt så beslutet var kanske inte så svårt. Jag foldade, han visade inte.

 

Tack för input.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...