PHIDivine Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Nu i juletider: Harkla...hmmmhm..."Hej tomtegubbar..." Hej gamblers slå i bordet och låt oss tomtiga vara! Jag har en out, jag synar pot Det här är det bästa jag nånsin mått Hej gamblers slå i bordet och låt oss tomtiga vara! Jag drar isär, jag drar sen ut Får alla duktiga på sån lut Hej tomtar slå med marker och låt oss tomtiga vara! God jul på er! Citera
drc Postad 20 December , 2004 Rapport Postad 20 December , 2004 nu är det gnäll igen ja nu är det gnäll igen och gnället varar väl till påska men det är inte sant nej det är inte sant för däremellan kommer grovgnäll God Jul Citera
PHIDivine Postad 21 December , 2004 Författare Rapport Postad 21 December , 2004 nu är det gnäll igen ja nu är det gnäll igenoch gnället varar väl till påska men det är inte sant nej det är inte sant för däremellan kommer grovgnäll God Jul Haha Citera
Recommended Posts