Gå till innehåll

Stoxvideo, ingen respons?


Miami

Recommended Posts

Jag har förlängt min access till Stoxpokervideos i 6 månader men dom vägrar svara på email och startar inte upp mitt konto igen efter jag betalt. 10 dagar nu. Tilt.

 

Ville väl bara kolla om någon annan har varit med om samma och hur lång tid det tog?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är värdet på dessa videos? funderat själv på att signa up men har inte hört om någon som sett dom med en recension till dom. Vad har du för erfarenhet av dom?

Lirar NL100 och på väg upp? Finns det värde i att signa upp och titta på filmerna?

 

Tack på förhand

 

/Doope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

signar man upp sig på pacific poker och spelar typ en hand så får man stoxvideo i en månad och det är ju tillräckligt för att spara ner allt hittils utkommet material på hårddisken :)

Vilket, så vitt jag vet, man inte kan. De håller även koll på om man lånar ut sitt konto osv.

 

Tjänsten är värd var enda dollar, dumt att missbruka den då det i slutändan kommer straffa oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hade inte tänkt att fuska, bara upplös om att han har ett samarbete med bl a pacific poker där man får första månaden gratis (värde 70$).

Väljer man att inte förlänga så kommer man ju inte få tillgång till framtida videor vilket man säkert vill ha, dock så har man full tillgång till allt hittils utgivet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hade inte tänkt att fuska, bara upplös om att han har ett samarbete med bl a pacific poker där man får första månaden gratis (värde 70$).

Väljer man att inte förlänga så kommer man ju inte få tillgång till framtida videor vilket man säkert vill ha, dock så har man full tillgång till allt hittils utgivet.

 

Upplös? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...