Gå till innehåll

Klockan är slagen, Pumpitup får en sista chans!


Pumpitup

Recommended Posts

Jaha då var det dags IGEN att försöka sig på att spela bra poker. Har spelat från och till i drygt ett år och har plussat ett par tusenlappar men jag har haft stora problem med att ta nederlag. Har tilltat bort alldeles för mycket och det faktum plus att jag spelat på för höga nivåer innebär såklart att jag gjort rejäla förluster... :(

Har spelat Texas Hold'EM NL 3/6 bord och det har varit bra ibland men också riktigt jobbigt när jag tappat psyket. Har inte heller haft tillräckligt med pengar för att spela på sånna bord men har gjort det iaf eftersom man plussat riktigt fina summor lite då och då.(läs sällan :lol:)

 

NU är det däremot dags att ge mig själv en ärlig chans att spela bra, det får bära eller brista men det här ska jag verkligen försöka fullfölja.

Hade tänkt mig att starta med en bankroll på 600 dollar och jag tänker spela NL 0,25/0,5 och 0,5/1. Kan även bli så att jag spelar en del NL 1/2 men dte vill jag helst hålla mig ifrån.

 

Vad är då anledningen till att jag börjar föra dagbok här?

Det är nämligen så pass enkelt att jag vill redovisa allt vad som händer och sker för varje dag jag spelar, tanken är då att jag ska skämmas så pass mycket att jag inte ens tänker tanken att dunka in resterande 400dollar på ett NL 3/6 och hoppas på det bästa.

TILTANDETS tid ska förhoppningsvis vara över!

 

Självklart kommer jag även att redovisa en del händer och därmed få tips och analyser av er läsare(?)

 

Nu ska jag ta och sätta igång med mitt projekt, hoppas rättvisan segrar!

 

 

ps. nickar Torricelli och spelar på Pokerstars.ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan även bli så att jag spelar en del NL 1/2 men dte vill jag helst hålla mig ifrån.[/b][/i]

 

Lycka till :D

 

Men som sagt att gå upp och spela på NL 1/2 med en rulle på 600 verkar väll lite ambitiöst eller är det jag som har missuppfattat dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...