13_Outs Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 När jag spelar så funderar jag på hur mycket man ska Re-Raisa en spelar när man tänker göra det. När man ska reraise kan vi lämna utanför den här gången. Hur tänker ni när ni höjer? Hur mycket återhöjer ni med? Varför så mycket? Jag vet ju att det är olika i olika situationer men hur tänker ni som standard, ABC-poker som dom kallart. /A Citera
13_Outs Postad 20 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2006 Själv tänker jag ungefär i dom här banorna... Reraisen behöver vara så stor att det bygger pott men att han fortfarande synar. Om jag tror jag är favorit vilket brukar vara anledningen till att man återhöjer. Hur stort ärbra då? dubbla 3dubbla? /A Citera
Baloos Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Jo, strax under pott är standard. 3-4 gånger höjarens bet + limp. Du vill döda hans implicita odds samtidigt som du inte vill höja så mycket att du bara får syn av bättre händer. Citera
Recommended Posts