Smash Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Presentation: Jag har precis fyllt 18 år bor i en liten stad utanför Stockholm, har spelat poker seriöst i lite mer än två år. Nu när jag är 18 och kan spela lagligt har jag bestämt mig för att ha mer koll på mina pengar. Jag har inte vunnit/förlorat någon större summa fram till för 3 månader sedan då jag vann primas rounders och för att bara två månader senare nu i början på Juli vinna partys 12k garanti, jag vann då exakt 6000$ totalt och bestämde mig för att plocka ut 5000$. Jag har nu alltså 1000$ (1090) för att vara exakt. Jag kommer att spela mest s&g och så många mtt som jag hinner, men känner även att jag kan plussa bra på cash games, men kommer inte spela så mycket cash games tills jag fått upp rullen. Jag kommer att spela på partypoker och redovisa mina resultat och några intressanta händer. Såga mig inte totalt pga att jag har gjort något fel i texten eller nåt, jag är ny här på forumet och behöver all hjälp och tips jag kan få på hur jag ska lägga upp den här dagboken. Citera
Gäst Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Vilka BR-krav kommer du följa när du spelar SNG? Kul med en SNG-dagbok till förresten! Lycka till! Citera
Smash Postad 16 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2006 Vilka BR-krav kommer du följa när du spelar SNG? Kul med en SNG-dagbok till förresten! Lycka till! Jag kommer inte ha något direkt br krav eftersom jag har råd att förlora det jag har inne, men jag kommer huvudsakligen att spela 33$ och 55$ s&g och mtt något lägre. Nu ikväll ska jag börja med några 55$ får se hur det går Citera
Gäst Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Men då spelar du ju samma nivå som jag, jag har ju spelat $33 ett litet tag nu men ska testa på lite $55 ikväll. Vad nickar du? Har du märkt några stora skillnader mellan $33 och $55? Citera
Smash Postad 16 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2006 Jag tycker inte det är någon större skillnad på 33$ och 55$ s&g, har själv lättare att vinna på 55$ pga motivationen Citera
Smash Postad 16 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2006 Har nu hunnit med att spela 11st 55$ s&g och jag är ganska missnöjd med mitt spel det slutade på 120 dollar + efter 2 första placeringar och 2 andra placeringar ( 3bubbel placeringar ). Nu blir det en paus för att kanske senare lira nån skön natt turnering. Citera
Recommended Posts