_Dogge_ Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Kännt att de e dags att skaffa ngt av de programmen men de ja pratat med säger att de e värdelöst på en laptop. Den segar ur när man har programmet igång paralellt med borden. Så tänkte kolla lite här med alla som har erfarenheter.. Har ingen slö dator men de kvittar säger polarna! Citera
baller Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 om du istället säger vad du har för cpu och ram så kanske det är lättare att hjälpa till... Citera
serenity Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Hmm, varför skulle det gå segt just för att du har en laptop? Är den snabb nog så är den. Jag kan inte påstå att jag har någon erfarenhet med PO/PT på laptops (eller pokerspel på laptops för den delen), men datorer har jag koll på. Citera
Bernt Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Spelar själv på en laptop. Dina polare snackar skit. Citera
heltok Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 jag kör PO+PT+PAHUD samtidigt på min laptop utan problem. är dock en rätt ny laptop. tips är att installera postgresql och sätta ner prioritet på postgresql,ptrack32,javaw och pahud. Citera
_Dogge_ Postad 12 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2006 Kunde inge mer grekiska Heltok? =) Har 524ram och ca 2,7ghz. Citera
Recommended Posts