Gå till innehåll

Railbird: Helgens stora turrar 14-16/7


gdaily

Recommended Posts

Hi Peter,

 

I have great news for you! This weekend, on the 16th of July, CDPoker is giving away $1,000,000 in Guaranteed Prizes!

 

But there’s more! At least 80 players are guaranteed to take their share of the $1,000,000 and at the moment less than 200 players have signed up…

 

That means that you have a great chance of getting a piece of the $1,000,000!!!

 

From small buy-in to big pay-out, Satellites are your chance to make it to the Million Mania for only a fraction of the cost of a regular seat.

 

Peter, all you have to do is find the best way to reach the Million Mania Main Event and join in on the action. Here are your options:

 

The Bi Daily $55 + $5 MTQ satellite will play on Saturday (July 15th) at 21:15. There will also be standard 2nd and 3rd tier satellites for this MTQ.

An additional daily $110 + $10 MTQ will be held at 16:00 (1 seat for every 10 players).

Ongoing Sit ‘N’ Go 2nd tier satellite to the next 16:00 MTQ, $12 + $1.2 (10 players).

Starting Saturday at 16:00 we will open ongoing Sit ’N’ Go satellites to the main event, $110 + $10 (10 Players).

Stating Saturday at 21:15 we will open ongoing Sit ’N’ Go satellites to the main event, $55 + $5 (20 Players).

The Satellites and MTQ Qualifiers have started… Qualify now and get your piece of the $1,000,000 !

 

See you at the tables,

 

Karen

Tournament mananger

CDPoker.com

 

Ska ni satellita in er eller köpa in er direkt?

 

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 206
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ute 3-4 platser innan bubblan. 99 vs TT allin preflop mot shortstack och TT höll, och vem trodde att KK kunde hålla mot en mäktig 55? Ingen thats who....

 

Men det som jag är sur över är inte att bli utdragen, utan att det verkar vara standard bland alla inavlade coolingar på pacific att vänta ut sin timer VARENDA hand, särskilt uppskattat verkar det vara när blindsen är höga. Om någon känner igen sig i detta beteende så hoppas jag att eran ätt upphör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lirade party, typ 12000 dollar prispott........

 

tidigare idag fick jag JJ som första hand efter första pausen...då raisa jag, fick en reraise, jag all in (pot commited) han syna, han hade QQ och vann..

 

nyss hände samma sak, jag JJ som första hand efter första pausen, jag raisa fick reraise, hade typ 8000 chips, han 6000, 200/400 blinds, borde ha synat bara, visste innan jag klicka på ALL in att han hade bättre, men inte fan lyssnar man på instinkten :P, men fick nå cp och gick all in...sitter han inte med QQ....jo men tamefan gör han de

 

det som kallas party rigg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paus. har 54k avg 33k. vann en fin pott precis innan bubblan med QQ mot 77 :) 55st kvar

 

Då tror jag att du satt vid mitt bord precis innan jag åkte, satt du på vänsterkanten?

Stämmer.

 

Blev en 17 plats, hade bara 5bb kvar när jag ställde in med A9 i sen position. tyvärr så satt sb på AA :cry::cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade på NoblePoker idag. Som gdaily antytt ser övervärdet ut att bli groteskt i "Million Mania". Kommer inte att betala $1k för att delta utan försöker kvala ikväll.

 

Övervärdet gav mig dock en idé: Varför inte stejka en eller flera forumspelare i liknande stora turneringar, d v s att vi på forumet får köpa andelar? Finns flera spelare på forumet som jag lätt skulle ge förtroendet att förvalta mina pengar (kolla Myssions resultat t ex). Däremot kanske inte alla bra spelare har rulle för liknande events. Vem som stejkas kunde t ex avgöras genom en kvalturnering.

 

Antar att de flesta har NETeller, så betalningarna borde kunna ordnas hyfsat enkelt. Vad säger ni?

 

/ Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Övervärdet gav mig dock en idé: Varför inte stejka en eller flera forumspelare i liknande stora turneringar, d v s att vi på forumet får köpa andelar? Finns flera spelare på forumet som jag lätt skulle ge förtroendet att förvalta mina pengar (kolla Myssions resultat t ex). Däremot kanske inte alla bra spelare har rulle för liknande events. Vem som stejkas kunde t ex avgöras genom en kvalturnering.

 

Antar att de flesta har NETeller, så betalningarna borde kunna ordnas hyfsat enkelt. Vad säger ni?

 

/ Johan

 

Jag tycker detta låter som en mkt bra idé, starta en tråd om detta och se hur intresset ser ut. För mig låter det som sagt klart intressant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...